Creat a new post!!

Stai si privesti butonul ce  parca-ti rade in nas. A trecut ceva timp de cand am reusit sa ingaim trei cuvinte cu schepsis de aceea cred  ca cerl mai mare dusman este acel buton „Create a new post”.

Stau si ma intreb despre ce as putea sa mai scriu, tinand cont ca timp de 6 ani am desertat sacul pe unde am putut. Ce vremuri frumoase cand puteam sa pun doua cuvinte alaturate si sa fie considerate cuvinte ce alina. Scriam orice despre oricine, despre orice, despre tot ce era scris si spus, despre lume si despre oameni.

Azi noapte a plouat. Pe la 3  jumate m-am sculat sa privesc spectacolul ploii si al scanteirilor ce zguduiau lumea adormita. Jumatate de ora am privit picaturile  ce devenisera siroaie. Apoi s-a oprit si m-am culcat la loc.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

