08.08

Si a fost! OOOK!

Eram pregatit sa bestelesc romanescul, sa scriu ca nimic nu pare ceea ce a fi, ca din pacate  romanul are grija ca un  lucru frumos sa fie stricat sau sa i se aduca atingere, dar toate au palit la final . 🙂

Dupa o asteptare de doua ore, intre timp am ascultat pe unu’ care semana cu  ceva ce se putea numii strangerea de coaie si stricarea unor faine melodii la moda, ca-mi venea la un momendat sa ma duc sa-i dau cu microfonu’ peste gura, sa taca, organizatorii s-au straduit sa demonstreze ca lumea iubeste Voltaj punand niste  carpe albe pe care scria „we love voltaj”si inca una pe care nu am reusit sa o deslusesc, aruncand  10 tricouri peste lume-am o experienta teribila cu tricouri aruncate in multime, sa vezi batai!!- si dand la primele randuri stegulete din plastic in culorile steagului national, au venit cei de Voltaj. Sau Voltaren, asa cum i-a scapat lui Alex.

Doar putin din ceea ce a fost!

Stand  prinsi in gardul ce despartea scena de  multime, am trait cele mai faine momente , de la concertul Holograf din 1989.  A fost un vis sa-i vezi pe cei 5 cum se dantuiau pe scena cu uneltele de cantat si imbrobodind lumea sa sara  si sa aplaude odata cu ei.Daca mai pui la socoteala si luminile ce irizau locul, artificiile ce completau cuvintele, poti  avea o imagine superba a ceea ce s-a simitit  sambata seara la Navodari. Desi nu-mi place sa fac reclama, este cazul sa multumesc celor de la Kaufland pentru concert. Superb!

Cand am iesit din primele randuri, am vazut amploarea situatiei. Era in parcarea Kaufland mai multa lume ca la noatea de inviere. Ai fi putut spune Cristos a inviat, ca erau elemente, lumini, fumegareala si popor, dar nu se compara.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la 08.08

  1. Pingback: 08.08 | La gigel

Lasă un răspuns

