The beginning.

-Nea Vasileeee! Nea Vasileee!

-Ce tipa ma’ ca disperarea-n vine!!? Iote ca sunt la tauleta si traznesc  de nu te vezi. Stai ca termin acus.

-Nea Vasileee…..nici prin cap nu-ti trece ce mi-am luat.

-Ce iti luai ma’, ce!?

Nea Vasile, un tip trecut de mult de a doua tinerete dar cu mult patos inca traindu-si viata. Mai pe sleau zis, unchiul meu, cel ce fu primu’ de ma trase de urechi, atunci cand aruncasem cu mere stricate in clopotnita, de se zburlii popa Teaasca, cu doi a, crezand ca se lovesc stelele de clopotnita bisericii

-Iote nea Vasile! Si scosesem din sacosa de plastic ce o purtam de-a pururea la mine o cutie, asa cam dreptughiulara. Se uita nea Vasile la ea, io ma uitam la nea Vasile, iar se uita la mine si de data asta zise:

-Ti-ai luat cutie??

-Nu bree. Uite ce desen e pe capac. Un telefooooon mooobil, accentuand acel o pana-ntra-colo incat ramasei cu gura deschisa in forma de ou.

-Nepoate, inchide-ti gura ca trec mustele din campanie si o sa inghti vreun batalion. Adicatelea, te plimbi cu el de colo colo??

-Nu nea Vasile, vorbesc cu el de colo colo! Uite, daca vrei iti spun si ce marca e, ca doar nu era sa iau orice. E…de calitate. Adica  ala de mi l-a vandut, m-a asigurat ca e dintre cele mai bune aparute. Ia Ia …scrie Sagem MC920. Auzi…920!! Pai nu mai are nimeni 920! Vorbesti vrute si nevrute cu el si-ti mai raman si cuvinte!

-S-apai cu cine vorbesti tu?

-Pai   ieri am vorbit cu Tanta, aia care a stat o vara la matusa Varvara in gazda. Acum e mare doamna, vinde bilete la Loto in centru Bucurestiului si sta la o vila-n Primaverii. Azi dimineata am vorbit cu Ion, var-miu’ de s-a dus sa lucreze la unguri, de cand a revenit Iliescu presedinte, iar inainte de a venii la matale, am sunat o prezicatoare, ce-mi zicea ca peste 13 ani o sa particip la nu stiu ce concurs.  Nu mi-a spus daca o sa castig, ci doar cine organizeaza concursu’. Unii de la zice lumea Computerblog.

-Pa’  ma Gigele,  succes!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

