Trei pachete

Sunt un fan RDS. Si RCS. Nu stiu de ce dar cand cineva vine si-mi da cu  tifla peste ofertele de la RDS astept sa argumenteze serios, cu ceva care sa-mi faca sa-mi sara sapca din cap.
Deunazi i-am anuntat pe cei de la Vodafone ca ma pis pe abonamentul lor de 140 de minute nationale. Ca un facut, a sarit mustarul din ei si m-au sunat chiar a doua zi. Ca de ce, ca  nu vreau o oferta cu minute cacalau, ca unde mai gasesc eu asa fete cu voce placuta. Le-am  multumit pentru cei 11 ani petrecuti impreuna si mi-am luat la revedere intr-un mod cat de cat amabil.
Acum stau intins ca rama, cu tastatura in brate tastand acest ….articol, ascultand ce se mai petrece prin desenele de pe cartoon network si cu muzica de pe youtube scrutand scarita si trompa lui Eustache.  Mi-a placut acest nume asa mult incat pe un profil de pe un site de dating si alte chestii mi-am luat nick-ul Eustachiu  Belafonte Clementin.
Dar stai, oare cine o fi la usa la ora asta!!?  Deschid usa si raman cracanat de uimire. Cristi Chivu in persoana. Ma frec la ochii si-mi dau trei palme. Chiar Cristi Chivu!! Inchid usa si ma pun la loc in fata calculatorului. Din nou, soneria ma trezeste din starea de lene. Deschid  usa. Iar Cristi Chivu! De doua ori intr-o seara.
– Da, cu ce te pot ajuta dragutule!!?
– Stai asa, nu  inchide usa. Ceea ce am sa-ti spun, o sa te uimeasca. Ce spun eu „sa te uimeasca”, o sa te bulverseze in asa hal incat vei vrea mai mult.
– Aaaa! Baga.
– Ti-ai dorit vreodata sa ai ceva si sa consideri ca nu este indeajuns!? Ai vazut ceva ce te-a facut sa-l doresti doar dintr-o privire? Ai urmarit cum viata iti ofera si ai uitat sa profiti!? Sa gusti  putin din mult si sa crezi ca te poti multumii??
– Oau Cristi, esti bun! Pana acum m-ai convins ca merita macar sa te ascult. Continuua.
– Nelimitat era doar o expresie, un cuvant menit sa creeze distonante in mediul lansat, nelimitat era doar un deziderat tajnit de multi. Acum, el exista, nelimitat  este dorinta de crede ca nu exista limite, ca primim atat cat ne dorim, nelimitat nu mai este doar un cuvant. Este chiar esenta UPC-ului.
– Hai da-te-ncolo ca esti bun! M-ai curiozitat.
– Iti place sa te simiti stapan pe situatie, sa gusti din plin din savoarea victoriei, sa recunosti ca nelimitatul este exact ce se potriveste pentru tine, ca nimic si nimeni nu-ti va sta in cale sa alegi pachetul mare, cu minte nelimitate peste tot si in toate, cu viteza de 200 mbps si trafic  nelimitat, cu canale  multe si rasfirate. Ah, deja simt cum iau foc doar gandindu-ma  la ce ti-as oferii, la routerul wi-fi gratuit…eram sa zic nelimitat ha ha ha… la mediaboxul HD  si cardul CI si…si pentru ca-mi esti simpatic, ai asa o  figura simpatica si-mi vine sa te sarut pe obraji,  iti voi oferii super nelimitatul pachetul Cinema,  Internetul de 500 mbps si reducerea de 50%..
– Da’ dute de aici cu oferta ta, ca ma supar si te invit in casa, sa-ti dau o cafea, chiar daca-i seara. Ca meriti ma’ Cristisor.
– Pentru tine si doar pentru tine, iata cu ce vin incarcat precum un mos craciun timpuriu : UPC
-Auzi ma’ Cristi, da’  niste poze cu familia n-ai si tu la tine!?
– D-apai cum nu . Iote-i aici cat de fericiti sunt si bucurosi ca-i arat la toata lumea: Familia
– Hai ca esti tare simpatic, pupa-ti-as freza ta!!

Acest articol a fost publicat în de larg public și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

