Trei pachete. Revolutii

Ieri  am facut o vizita la Maritimo. Cei din zona stiu despre ce vorbesc, megalomanica constructie de la marginea Consantei, visul  de peste noapte devenit realitate a unui primar la fel. Adica megalomanic.
Intinderea de cat vezi cu ochii de magazine, a prijeluit aparitia in spectrul IT al Dobrogei a unei manifestari inedite. Un targ de chestii electronice. Si ca sa nu ma simt singur printre atatea exponate, l-am luat si pe cel mic. Probabil cea mai buna decizie pentru el.
Si nu mi se stransera cele 7 firme si au prezentat care mai de care cu fete frumoase de nu stiam la ce sa ma uit prima data, la telefoanele Samsung S6 sau la sanii strapungatori ai prezentatoarei, o blonda timid cu niste ..tocuri gigantice.
Am lasat ochii sa se bucure de priveliste iar mintea se tot intindea la standul Liceului de Informatica, unde niste copilasi de ambele sexe prezentau niste robotei. Mai mult decat mine, zgatia mica a fost instant fermecat de pasii mici facuti de robotei, controlati din niste joistickuri  cu niste unde bluetooth. A avut chiar onoarea sa tina in mana joistickul si sa controleze hardughia. Daca il mai lasau , pleca acasa cu amandoua, ca se indrepta cu robotelul spre iesire.
Apoi ne-am hranit trupurile, ca mintea era suprasaturata si trupul isi cerea drepturile. Aveam de unde alege, vreo 15 fastfood-uri una langa alta, ca intr-un lant. Dar ce mi-a atras atentia, a fost faptul ca la standul de prezentare KFC(ke faci colega?) era bataie pe produse. Se inghesuiau si sa zbateau care sa ajunga mai repede in fata sa guste din aripioarele crocant de picante. Apoi m-a lovit, pentru ca nu era Mc Donald!!!
La celelate standuri de mancare sanatoase, vanzatoarele completau integrame si soduku. Chiar pe cand treceam pe langa Chopstick, o vanzatoare s-a uitat la mine cu ochii lungi si tristi si m-a intrebat ” Stiti vreun cuvant din 6 care sa insemne Diletant?”  La doua standuri mai incolo, Seafood, mancare din mare cu caracatite si calamari colcaind prin cutii, cu sare-n ochii si mirodenii. Am luat o pizza , ca mi-a fost mila de vanzatoare ca se chinuia la un pulover si nu prea vroia sa-i iasa anchiorul, de la un stand care iti arata cum se pregateste mancarea, adica a scos aluatul dintr-o punga, gata rotunjit, a scos  un porumb de copt si a transant boabele, am apucat doar sa vad cum taie prima felie dintr-un salam ca apoi am lesinat de durere. Mi-a spus ca e gata in 6 minute si ca sa iau loc la o masa. Cel mic si blond, s-a rostogolit tinandu-se de …..zona intima, spunand printre dinti „ma …fac treaba mica!” D-abia ne pusesem la masa asa ca am strans tot si ne-am dus. La intoarcere, pe un scaun de la masa noastra, un individ cu carlionti si claie bogata, statea cu spatele spre noi. Cand am ajuns la masa s-a ridicat brusc:
-Buna ziua. ….
Am sarit doi metrii in spate, ca m-a luat asa, printr-o suprindere. Vaga, dar surprindere. Dand din mana si incercand sa ma linisteasca,  vorbii iar:
– Stiu stiu, te bucuri ca sunt chiar Cristi Chivu….
– Mai am un minut si trebuie sa ma duc sa iau pizza, asa ca ..baga!
In timp ce luam loc toti trei iar cel mic sa uita la mine lung si intrebator si i-am raspuns tot din ochi”Taci si rezista”, a inceput:
– Ceva ce ar putea sa-ti schimbe mentalitatea forever- ceva nou imi trecu prin minte, vorbeste engleza- ceva ce a existat dar nu a fost exploata. Gandeste-te cat internet poate sa curga printr-o conducta…lasa, iti spun tot eu…500 de MB. Asta este oferta daca te abonezi acum. Si asta nu este tot. Stiu ca-ti plac filmele, cui nu-i plac oare!?…ha ha ha…-ras ardelenesc, incet si sigur- asa ca pe langa canalele obisnuite  vei avea parte si de oferta Cinema , o oferta absolut gratuita. spune-mi , nu ti-ai dori acum sa stai  pe canapea,  cu telecomanda in mana butonand prin cine stie cate canale, pentru ca inca nu esti hotarat ce sa vezi, o comedie sau un film de actiune, sa te tina in priza……Uite aici UPC, este tot ce ti-ai dorii vreodata in materie de pachete, include internet, televiziune, telefonie…….
– Cristi, tu ai familie? Mi-arati si mie te rog, il rog dupa ce da aprobator si spasmatic din  cap.
– Daaa, uite aici Familia, ne bucuram de ce inseamna totul la pachet si cum exista cate ceva pentru fiecare.
L-am lasat la masa pe cel mic, sa asculte in continuare si m-am dus dupa pizza. Cristi inca vorbea despre beneficiile UPC-ului si despre super oferta lor. L-am luat pe cel mic tragand incet scaunul, sa nu auda. Cristi inca vorbea….
Am luat drumul Targului de IT, sa ne reincarcam bateriile cu niste exponate si sa-l vedem pe Georgica Buhnici. Cel mic se bucura ca se poate juca iar cu roboteii. Din spate se auzea inca vocea lui Cristi …….internet….trei pacheteee….

start-septembrie-reducere2

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

