Need for Speed

Imi plac masinile. Am un Mitsubishi Lancer Evolution VIII. O minune de masina, un racnet al tehnologiei si o tipatura crancena a masinilor.
Imi fac treaba cu ea. Ma duc la piata, ma duc la servici, le plimb pe colegele mele cu el, sambata duminica ma dau in spectacol cu ea si cate si mai cate. E exact ce si-ar dori un barbat. Cand o spal, toarce, precum o pisicuta. E absobita total de mirosul de lavanda al odorizantului si al samponului de exterior. Am  vrut chiar sa particip si la cateva curse de drift dar parca mi-era mila sa-i vad cauciucurile incinse si data de asfalt. Asa ca am refuzat, poate alta data, le-am spus celor de la tunning.
Insa, acum sta in garaj. Aseara cand am vrut sa fac  o tura cu ea, a tusit, a ragait , a galgait si nu s-a miscat din garaj. Am inlemnit cu mainile pe volan.
Imi plac masinile. Sa le tunnez , sa le mangai sub  capota si sa le lustruiesc farurile. Dar nu-mi place sa ma murdaresc pe maini de unsoare. Stiu ca ea este  o lady si mai stiu ca are un computer de bord care-mi spune tot ce misca si tot ce este decedat.Am cuplat usb-ul de bordul ei, de mintea ei agera, sa vad cum ii pot da de cap. Computerul imi afisa: Your connection failed. Try another time.
Am  scos-o si am baga-o iar. De data asta a mers: Your distribution is fucked. Try to replace the plugs.
Un hmmm prelung, cat un oftat, a iesit din adancitura sufletului meu. Sufeream!!?
Trei secunde a tinut suferinta. Am pus mana pe Google chrome si urmatorul lucru vazut pe ecranul cautarii a fost un site cu piese auto online. Era deschis chiar si la ora aia atat de inaintata, adica vreo 1 noaptea, ca nu am putut sa mai dorm dupa ce a galgait.
Clickai infrigurat printre piesele de rezerva si multitudinea de modele de masini pentru care au piese, de la suruburi la caroserii, imi gasesc masina si nu mai stau pe ganduri,dau comanda de doua seturi de plugs.
Pe la sapte dimineata, primesc un telefon.
– Buna dimineata. Sunt Fane Filtru de la magazinul de piese auto. Ati facut aseara o comanda de doua seturi de plugs pentru un Mitsubishi Lancer VII. Mai este valabila comanda?
– Da este. Dar eu voiam pentru un Mitsubishi Lancer Evolution VIII. Aveti asa ceva?
– ………………………………….Vorbiti serios!!???
– Da, cum sa nu vorbesc serios!!?
– Pai acest model exista numai in Need for Speed Most Wanted.
– Si care ar fi problema!!? Aseara cand am vrut sa joc , masina nu a vrut sa iasa din garaj pe motiv de bujii gripate. Am crezut ca-i o problema de soft si am reinstalat jocul, dar tot asa dadea.
– Prea bine domnule, o sa va trimit prin mail niste bujii. Dar sa nu exagerati cu ele, ca sunt sensibile. Dupa primele curse de drift, trebuiesc sterse si reinstalate……..
– Va multumesc mult. Sunt fericit!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

