Un sef

Nu stiu altii ce gandesc dar eu cand mi-aduc aminte de fostul meu sef imi vine sa-l scuip toata ziua, sa-l injur de mama, frate, sora si vecin. Per ansamblu era un om bun. Un om religios ce pupa toata ziua icoanele, ca nenea Puiu pe banca de rezerve,  ce se ruga de tot sfinti cand ii cadea pe cap cate vreo responsabilitate si invoca  rugaciuni de sfinti cand avea de facut cate o situatie. De aceea existam eu, sa-i fiu pavaza in mediu virtual, sa-l abat  pe drumul cel bun si sa-i scot piedicile de la caruta. Caruta ce se misca precum un melc beteag, intr-un trafic infernal de buburuze si gandacei. Nu-i placea munca, iar spiritul organizatoric lipsea cu desavarsire, dar avea un dar al lui de a pasa catre mine orice il incurca in lenea lui si in starea de imponderabilitate in care se scalda.
Pe la inceputuri, primordiale timpuri in care incercam sa ne adaptam si sa ne mulam dupa poftele lui, ma suna: Ai facut situatia aia!? ….facut, ii raspund tinandu-l pe cel mic si blond de manunta la o plimbare de sfarsit de uichend……..Si unde e!? …. pe desktop, ii raspund. Acum urmeaza intrebarea cu 100 de puncte si probabilitatea de invocare a neamurilor: Si unde-i desktopul?? Ma uit la cel blond de langa mine si parca mi-e mila de ce ar putea sa auda din gura mea neobisnuit fiind sa ma auda cu asemenea vorbe. Imi stapanesc cele cateva lacrimi ce incepeau sa se scurga pe obrajori, de nervi nu de alta, si-i spun: daca sunteti in fata calculatorului, va uitati la el.
Daca alta ar fi fost conjunctura ar fi auzit din partea mea urmatoarele: pe varful pulii mele!! da’ putin mai la stanga si mai jos!
De vreo luna de zile, am scapat de el, Adica in marea majoritate a timpului am scapat de el. Mai trec o data la doua saptamani, sa-l salut de mama, in gand. Acum incearca  sa desluseasca cum se conduce o institutie si-i pune pe altii sa ma sune, ca el nu mai are minute in retea. Ca de lene are telefon de la firma, cu 100 de minte in retea, Vodafone. Cand vrea sa vorbeasca cu cineva, da bip. Biiip-ul matiii dara!!!!!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

