Folositi sursa proprie

Eu sunt Gigi. Gigi de la scularie. Voi juca rolul unei carcase in care  rolurile principale vor discuta despre vreme. Despre ceva vreme. Adicatelea voi da nume catorva piese principale din cadrul unei unitati si ii voi face sa dialogheze. Stiu, si mie mi se pare ciudat sa aud ventilatorul vorbind, dar trebuie sa respectam dorinta celui cu bani.
Ventilatorului ii voi da numele de Vali.
Placii de baza il voi spune Placuta. Un diminutiv delicatese.
Placa video va fi Guevarra.
Placa de sunet va fi Sound
Iar memoriei Ram ii voi spune Ramona. Spre final va intra si sursa, Sorensen.
Vali: da-ti-va la o parte ca imi vine sa stranut………ha ha…..hapciuuuu
Guevarra: Cred ca ai racit ba’ Vali. Sa-ti dau niste strepsils  sa-ti treaca.
Vali: am racit pe mata!! mi-a intrat niste praf pe canale, praf alb.
Ramona: vaaai, ce urat vorbesti Vali.
Sorensen: Urmeaza moment publicitar: Magazin online surse
Vali, Guevarra si Sound: hai ba’ Sorensen, termina!
Placuta: ce aveti cu baiatu’!? Isi face si el intrarea in lumea buna IT
Ramona: ce lume buna!? Ca daca eu nu ma aranjez, degeaba se agita el.
Sound: voi vorbiti sa va auziti?? ha ha ha, ce imi vine sa rad manzeste.
Ramona: are dreptatePlacuta, ce aveti cu el!? Este cel mai frumos lucru ce am vazut in ultimi ani. Este destept, frumos, are pe vino-ncoa, muncitor baiat si nu te lasa niciodata la greu. Eu daca stau sa ma gandesc bine, chiar il iubesc, in secret.
Placuta: hopaa, s-a indragostit Ramonaaa.
Ramona: ei hai, lasa, e o dragoste d-aia interesata. Glumesc Sorensen. Oricum imi placi.
Guevarra: ai rosit toata!
Sorensen: Urmeaza moment publicitar: reduceri componente
Vali: ba’, tu esti insensibil. rezistent dar insensibil. Domnisoara Ramona isi declara dragostea  neconditionata catre tine iar pe tine  te doare-n volti!
Placuta: e programat sa fie asa insensibil. Fara variatiuni, fara colapsuri, fara intromisiuni si fara sentimentalisme. Iron man.
Ramona: lasati-l! Il iubesc asa cum este si nu vreau sa se schimbe. Imi place statornicia lui si stiu ca ma va iubii toata existenta lui.
Sorensen: Urmeaza moment publicitar: Sursa Fortron performanta
Guevarra: ba’, da’ tu chiar ma enervezi!
Sound: cine e cu mine….striga oaaau!!
Placuta, Ramona , Vali: oauuuu!
Sound: tu Guevarra ce ai, de ce nu strigi cu noi?
Guevarra: stai ma’ ca mi-a sarit un pixel din ochi si nu-l mai gasesc. M-am aplecat dupa el si mi-au cazut si lentilele de contact. Sa-mi trag doua!
Sorensen: Urmeaza moment publicitar: Oau Oau!Producator surse
Ramona: vaiii, a vorbit! Te ador Sorensen.
Guevarra: ma ajutati si pe mine sa-mi gasesc lenitlele de contact!?
Sorensen: pentru ca ti-ai declarat dragostea fata de mine, vreau sa te invit aici,. sa petrecem cel putin o noapte din cele multe ce vor venii
logo_marketonline_mic1
iar daca vom avea copii, mi-ar place sa-i facem aici
fsp-logo_mic
Sorensen: si eu te iubesc Ramona si vreau sa petrecem impreuna tot restul zilelor noastre. De fapt, va iubesc pe toti!
Gigi: daca nu eram io, erati imprastiati aiurea.

Pentru SuperBlog2015

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

