Clementin si Cleopatra. Moment intim

-Auzi ma’ Clementine, da’ acusi daca tot m-ai cerut, nu facem si noi din alea sau din alealalte?  Ca ma trezesc maine poimaine ca dau bani pe vibrator. Vreau sa vad si eu ce mi-am laut la casa.
– Pai vrei sa-ti arat acum?
-Nu ma’ Clementine, ce-ti venii!!? Ca doara nu o scoti in mijlocul ulitei sa o vada toata lumea. Mergem frumos la tine, sau mai bine zis, la noi, si ne consumam reciproc dragostea.
Daca le pun la alor mei ca am zis da, fara sa ma culc cu tine, or sa rada de mine cativa ani.
-Mergem iubirea mea.
S-au tinut de mana pe drum. N-au contat chicotelile bastinaselor iesite la porti in cautarea unui subiect caruia sa-i dea like,  nici privirile invidioase ale doamnelor  intalnite pe drum si nici rasul homeric al lui Duta vacarul satului,  cand o vazu pe orasanca ce-i ceruse intr-o seara sa treaca sa-i desfunde instalatia.
Erau aproape fericiti si zambeau tot timpul de ziceai ca-s clowni.
Ultimii metrii i-au parcurs in dans, asa credeau, dar de fapt alergau ca bezmeticii, anticipand ceva ireal.
Cleopatra s-a repezit la pantalonii lui si cu o miscare de felina  intr-o zi torida, i-a facut sa dispara.  Intre ea si ce astepta mai ramasesera doar chilotii, un fleac pentru pofta ei, care zburara pana sa-si dea seama Clementin ca este  gol. Il privii iar ochii ei hamesti straluceau de dorinta, ii vedea statura impozanta si nervurile ce-i strabatau trupul:
-Clenentine, ce i-ai dat sa manance??
-Pai i-am dat natural, chestii organice din natura, ceva in genul asta suplimente nutritive si a crescut.
– Da’  vad ca a crescut mititelu’, nu s-a-ncurcat, a papat tot!
Sa-l mangaii usor, sa-l trezesc incet, sa nu se supere.
Daca mai creste mult, poti sa-l folosesti ca reazem.
Da sa-i gasesc un locusor cald. Si pofticios.
Din doua miscari  Cleopatra ramase goala si-si expuse trupul ochilor lui.
Clementin ii cuprinse mijlocelui, considerand ca preludiul a constat in discutia ei cu cel jucaus,  o ridica pana la nivelui bustului lui si o lasa sa cada incet in el. In acelasi timp, o saruta. Pentru prima data ii simtii gustul buzelor ei.
Se pierdura pentru cateva ore unul in bratele celuilalt, facand nebuneste amor.
Intr-un moment de relas, cand isi savurau ce-a de-a trei tigara de dupa, Cleopatra il intreba:
– Vreau sa fi sincer cu mine si sa-mi spui, ai mai avut femei adevarate sau eu sunt prima?
– Tu esti prima….care ma intreaba.
– Adica?
– vrei sa-ti fac o scurta istorie a relatiilor avute?
-Daca e scurta, sunt de acord.
-Prima oara mi s-a-ntamplat cand aveam vreo 17 ani. Era vara , cald si vantul uitase sa mai bata. In spatele casei, langa sura imi facusem un fel de dus, o instalatie improvizata conectata la un butoi incalzit de soare. Faceam cate doua trei pe zi. Intruna din zile m-am trezit cu vecina din stanga Maricica,  a lu’Barbu, ala de se angajase la oras pe post de contabil sa numere banii la Fabrica de Felinare. In fiecare zi pleca de dimineata si venea spre seara. Ce sa faca saraca femeie singura toata ziua. Mai croseta, mai  crestea o vaca. Cum vaca avea grajdul langa gardul nostru, nu mica i-a fost mirarea lu’ Maricica atunci cand m-a vazut gol pusca, cu jucaria balanganindu-se sub dus. A venit tiptil si hat, m-a apucat de el. Nu l-a lasat in pace pana nu i-am promis ca o las sa se joace cu el. De atunci, vreo cateva luni buna, ma tot vizita, ca cica barbacu era si putin impotent, ca de la atatea cifre avea capul vraiste si nu-i mai ardea de jocuri erotice.
A trebuit sa intrerupa vizitele cand s-a intors contabilul pe nepusa masa si a vazut-o cum sarea gardul de la  mine. Vreo 5 ani nu  mi-a mai vorbit.
Apoi Maricica, gura sloboda, s-a apucat sa-i povesteasca lu’ Despina. Aia de sta la trei case de Zanet. Singura si neconsolata de ceva timp, de cand barbaso a decis ca-i mai bine sa faca o afacere. Cat a lucrat in Italia, a cunoscut o baba. Baba bogata si cu pofte nestavilite.  Astia avizi dupa bani, ce s-au gandit, sa lase pe Despina aici si barbacsu’ sa o ia pe baba acolo. Si i-ar fi trimis lunar o suma de bani cat sa se descurce sa creasca cei doi copii si sa-si vada de casa. Si dupa ce murea baba, se intorcea in Romania.
Da’ce crezi tu, baba se tine bine si are vreo 4 ani de cand s-a luat cu ea si inca nu vrea sa moara. Despina femeie tanara si pofticioasa, cat sa stea fara jucarie! Asa ca s-a plans lu’ Maricica. Asta i-a spus ca-s pe piata, liber si fara angajamente. Si m-a si laudat.
Mai intai mi-a trimis mail, ca daca vreau sa ne cafelim intr-o zi, ca stam de atatia ani in sat si nu ne cunoastem prea bine. De la asta pana la nopti fierbinti nu a fost decat un pas. Cand m-a vazut gol prima oara, m-a intrebat ca si tine, cu ce l-am crescut. Ei i-am zis asa: biscuiti fara gluten.
Doi ani a durat relationarea.  Am primit multe cadouri de la ea: ciocolata italiana, bomboane, camasi, chiar si un ceas cu straluciri  pe margine. Pana intr-o zi cand mi-a zis ca nu ma mai poate intretine, ca barbasu’ nu i-a trimis nimic de cateva luni.
Da’nu am stat degeaba. Intre timp o cunoscusem pe net pe zdrahoanca_nazdrava si mai petreceam ceva timp cu ea, prin mesaje si chat. Intr-o zi mi-a scris ca i-ar place sa facem dragoste. Sau macar cibersex. Am intrebat-o ce-i aia si mi-a zis ca sa ne aratam reciproc partile intime la camera. Avea Zanet un calculator cu camera la el si ne hlizeam in el cand ne vedeam in calculator, ca ne strageam vreo trei -patru insi in fata lui si ne strabam la camera. Mi-am facut curaj intr-o zi si i-am zis lu’ Zanet sa-mi da p-ala cu camera. Am profitat de un moment cand eram singur si l-am scos din pantaloni, ca  venisem fara chiloti si i l-am aratat. A lesinat, ca vreo 3 minute nu a scos nici un sunet. Cand si-a revenit,a exclamat: E cea mai frumoasa p..a  vazuta vreodata.
A fost mai greu pentru ea sa-mi arata pasarica ei, ca era cam plinuta si a trebuit sa o gaseasca printre  faldurile de grasime, da’pana la urma a reusit.
Acu’vreo 3 luni…
-Clementine, opreste-te. Vreau sa-mi promiti ca de acu eu voi fi singura ta pasarica!
-Bine. Promit.
Si au facut din nou dragoste. Inca vreo 3 ore.

fantasy-1

Pentru SuperBlog2015

Acest articol a fost publicat în de larg public, Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

