Despre nimic si alte chestii.

Sa scrii! Ce sa scrii!? Stai cu mana pe tastatura si incerci sa scrii. Scrii ceva care sa nu fi fost scris, ceva care sa atinga dincolo de monitor macar un suflet, sa-i gaseasca bresa in  angrenajul de aparare.
E greu sa multumesti  puhoiul de pofticiosi de citit in acelasi timp sa fie ceva inca neatins de ochiul si mintea omului, inca duduuind a cerneala mintii. In tot timpul asta din difuzor se scurg aproape lent cateva melodii ce au darul cica sa cicatrizeze lipsa inspiratiei. De mult nu m-am confruntat cu o tacere interioara atat de profund incat sa auzi neuronii cum se ciocnesc intre ei de plicitseala. Deunazi vroiau sa incerce sa joace biza
Cineva mi-a spus odata: nu conteaza, scrie ce-ti trece prin cap.
Daca as scrie ce-mi trece prin cap as fi un om mort. Asta daca ar citii sotia ce scriu pe aici. La inceputurile blogului o rugam sa citeasca, fiind cel mai bun critic al meu. Ochiul ei distingea clar ca lumina difuza trecuta prin filtre , printre randuri fiecare gand obscen, chiar daca era doar in faza de intentie.
Intre doua inchitituri de salam de biscuti si acorduri din Bhoemian Rapsody, ma tot gandesc  la inceputuri, cand mi-a trecut prima oara prin cap  sa scriu.Eram tanar si nelinistit si poate ca asta era motivul care m-a indemnat sa scriu ceva.  Nu despre perioada de tinerete cand din lipsa sexului si explozia hormonala cautam sa-mi desart gandurile despre pizda, in scris. Erau  alte vremuri, mai cuminti, cu fete mai de casa si cu desfru moderat. Dar nu, vorbesc despre o perioada cu vreo 10 ani in urma, cand fortat de imprejmuiri a trebuit sa-mi caut alt hobby decat jocurile video. Eram curios, eram in cautare de ceva nou, ceva sa-mi tina mintea ocupata, departe de tentatii. Cam atunci mi-au trecut prin fata  forumurile. Locuri deosebite in care  se facea un schimb imens de inteligenta in aceiasi masura si de prostie.
Forumul este un loc imens cu munti de intelepciune pentru cine intreaba dar si cu campii intinse de prostie, peste care calci cu dezinvoltura  folosind ironia si sarcasmul.
Cand m-am pus sa scriu ma gandeam ca vreau sa scriu despre ceva anume si am ajuns sa scriu despre forumuri. Cum iti este omul,  ca o bataie buna in  vant .
As fi vrut sa scriu mai mult dar  gasesc mereu scuze sa nu o fac. Orice schimbare merita o rasplata pe masura 🙂

Bohemian Rhapsody

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

