Hanibal vlogging

–  Se vede…?…..unu doi….unu doi ….zece………….proba de video…………….oai tilica, nu mai mesteriza  camera aia ca vreau sa incepe sa vobeste despre mine. Adica io.
Io  este Hanibal, dara prietenasi ma poreclesc cand au chef, Hani. Hani in jos Hani in sus. Am cativa  puradei, nu stiu exact ca nu stie a numara dar undeva as face o echipa de minifotbal, asa sunt de putini. Piranda Alins  tine socoteala la ei, ii  contorizeaza cand se face seara. Daca nu ii iese la socoteala se isterizeaza si incepe a ura, pe la case a-i cauta.
Intr-o zi, unul din multii meiu  tovarasi de munca…haha ha, glumesc, de viata, Sile mi-a spus asta.
Am panicat la mine gandind ca intr-o buna zi voi pleca de pe meleagurile placute ale Romaniei. Aici fac multe si nu ma opreste nimeni sa fac si mai multe. Daca  Indienezi nu sunt asa de buni la suflete si ma pun sa muncesc!? Este stiut ca genetic noi nu putem avea o relatie de imbarbatare cu munca si suntem structurati sa ne opintim autoritatilor sub orice forme……………!! cred ca azi nu mai beu ca vorbesc deja prostii.
Haoleu,  manca-ti-as stativul tau portativ, s-a mixat  camera si cred ca ham iesit miscat.
Deci spuneam ca de ar fi sa plec spre alte zari, sa ne goneste de aici de unde ham venit pe lume, as prefera Gerhmania, ca este oameni mai bhuni la suflet decat alti.
Este  tipator de discriminator sa iei doar o valiza la plecare. Pai o valiza este doar pentru  haurul strans cu truda mintii si mainilor  in atatia ani……….stai sa-mi haranjez palaria…………..haoileu, lovit-ar marfarul in strehaia, cum sa las io toata averhea mea pe mainile lu altu? Ha, cum!?
Ca intr-o singura valiza nu poti sa pui decat amintirile, ca lovelele si ghiulurile le bagi in buzunar si pe dejte, ca mai ascunzi niste rame in valiza, rame goale si-ti inchipuiesti  de fiecare data cand te uiti la ele, altceva si altceva……..haoleu….este discriminant.
Am stat si m-am gandit cum face. O sa fac mai multe drumuri si de fiecare data iau cate o valiza, le zic ca am huitat ceva acasa, las valiza acolo si ma intorc.  Ham de facut multe drumuri, ca mai iau  si de la vecini, un porc, o usa, o cal….
Ba’ Loch Ness…cum se opreste porcheria asta de camera??…ca mi-am terminat vlogareala si astept vizulaizari….hautate la mine, deja silabisesc ca  internationaluti…..hau manca-ti-as tastataura

 

Pentru One World
In perioada 21 – 27 martie are loc a 9-a ediție a Festivalului Internațional de Documentar și Drepturile Omului, One World Romania. Aici

 

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

