Gigi

-Vasile….da ba’ pe Cartoon Network….Vasileeeee…da ba’ pe Cartoon Network….ca  a inceput pauăr paf gălz.. Asa ma’ tata, sa vaza ochiul meu  ceva placut.
-Gata nea Gigi, am dat. Da’ ce bre, lu’ matale iti plac desenele asta?
-Paiiii.. cum  sa nu-mi placa  ba’ Vasile, auzi la el! Imi plac ba’ Vasile, ca iti intareste caracteru’ si cand le vad pe fetitle alea, ma gandesc ca si eu sunt un pic asa ca ele, cam ca sf. Gheorghe, ca luptatorul  cu balaurii. Ia, stai aici langa mine, poate inveti si tu ceva. Ha ha ha……
Uite Vasile, taaalent………vaaaaloare….pai gasesti tu in alta parte asa ceva!!? Nu gasesti Vasile, e doar darul lor de la natura. Nu ca hahalera aia de Mojo Jojo care nu face altceva toata ziua decat sa se gandeasca cum sa le necajeasca pe fatucile alea dulci.
Uite-te Vasile cum zboara ele si lupta cu toti balaurii, exact ca sf. Gheorghe, vezi ai ce sa inveti de la ele!!? Na belea, ca a dat Mojo Jojo sfoara intre delicventi si acum le cauta sa mi le chilaiasca.  Vezi Vasile ce inseamna spiritul de fronda!? Sa vezi acum  strangere de fonduri intre cetateni sa le ajute, ca na, unde-s multi puterea creste.
-Nea Gigiii! A venit Nicolita si intreaba daca poti sa-l primesti!?
-Ba’ , asta a venit doar sa-mi ceara mai multi bani, de asta a venit bagabontu’ asta. Un bagabooont, l-am vazut cum se zbenguia prin  cluburi apoi se plangea la antrenamente ca-i racit si nu poate sa dea cu piciorul in mingeeee!
Da-l sa intre, sa vaza si el ce inseamna munca in echipa, sa se uite la fetele astea cum se ajuta intre ele. Una da cu pumnu’, alta da cu picioru’ si ailalta se bucura cat pentru toate trei.
Baneleee, hai la tata sa te mai invat cate ceva…
-Saru’mana nenea Gigi.
-Ba’  Banele, saru’mana ii spui la popa ma’! Eu nu sunt popa,  eu sunt Gigi Becali, luptatorul de lumina, cavalerul dreptei dreptati, preamegatorul de la meciuri. Stai aici langa mine si  ne uitam la desene animate. Poate invatam ceva…!? Uite  Banele, cu pauăr paf gălz. Mai stai, ca dupa aia are cu Dexter. Ma’ Banele, parca Mojo Jojo asta seamana cu tine, cand ai dat autogolul la Madrid si radea portarul Realului, Casilias ala de se cracana poarta de rasului lui si ……………..

 

………
-Ce-ati facut ma’ ?? Care ati stins lumina si ati intrerupt scrisul?? AAA, am voie doar 400 de cuvinte?? Pai voi pe  Gigi Becali vreti sa-l faceti sa taca ma’ ?? Acum cand mi-a adus Banel  DVD-ul  cu Strumfi de la Empire Films si vrea sa-l vedem impreuna!!?

Empire

-Nea Gigi,  mai am un film, unul cu un soricel haios tare si unul cu niste surferi .
-Bine ma’ Balanele, stai sa vedem asta  cu Dexter si ne uitam si la alea. Vasile!……Vasilee…stinge ba’ lumina!

 

 

Pentru SuperBlog2016

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Gigi

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 6. Animații care v-au marcat copilăria

Lasă un răspuns

