Frodo

De la birou am primit o misiva electronica in care eram anuntat ca datorita unor erori genetice in manifestarea imprimantei, azi  nu se vor putea face copii. Am zis ca azi sunt cuminte, sunt in post si nu aveam de gand sa fac copii.
Dar ca in acelasi timp eram delegat ca reprezentant al firmei in achizitionarea uneia noi si stralucitoare si care sa nu scoata fum.
Totusi de curiozitate si implementat in adancul subcostientului de un gand ca nu stim sa folosim ceea ce avem, ma duc  in biroul unde stationa imprimanta comuna. In jurul ei trei doamne discutau  cu foc despre   ce a facut  Victor  si Ryan ca sa-l saboteze pe Jack. Le intreb daca functioneaza masinaria:
– Mergeeeee …chestia asta!?
– Nu. Decreteaza cea care tinea cu Victor Newman.
-Pai ce are?
-Are ..treosc. Ce intrebari pui si tu!
– Da da. Are si hodoronc tronc, ca am auzit-o eu. Completeaza cea cu parul impletit in suvite.
-Imi dati voie sa arunc o privire?
-Arunca draga, arunca, ca voi barbati va credeti intodeauna mai destepti. De parca poate sa aiba altceva decat treosc.
-Si  hodoronc tronc, ca am auzit-o eu.
Deschid capacul din spate si o dara de fum se prelinge spre tavan urmat de un miros de plastic incins.
-Ti-am spus eu ca are treosc!? Ti-am spus!
– Si hodoronc tronc, ca asa stiu eu ca a auzit ….cineva.
D-bia o mai aud pe suvitata in drumul meu spre iesire.
La vreo 15 minute de mers pe jos, un magazin cu vechitura in deschidere de articole electronice mi-a atras interesul si pasii. Pe usa  un afis gigantic mai mare decat mine insami ma anunta ca daca vreau pot cumpara cu cashback o imprimanta Canon. Promotional era si extra garantie de-ti inregistra-i imprimanta pe un site
Imi spun in sinea mea ca-s fucking norocos  sa am parte de asa promotie, o sa ma pupe si-n partea moale cei de la firma.
Intru aproape excitat de situatie si ma duc direct la raionul de imprimante, care nu stiu cum s-a nimerit  chiar in fundul magazinului sa fie. Trebaluind printre imprimante si agitand spiritele copiilor, un baitandru nu mai mare decat un hobbit se straduia sa tina pasul cu tehnologia stergand praful de pe ele.
-Salut Frodo, ii spun cu  blandete.
– Salut si tie cumparatorule, imi raspunse intr-o romana perfecta. Dar nu ma cheama Frodo ci Fredi. Cu ce pot sa va ajut?
-Frodo, vreau o imprimanta careia sa nu i se prajeasca placa de baza dupa 10000 de copii. Am vazut la intrare ca aveti o promotie la Canoane.
Dintr-o data chipului lui pamantiu incepu sa straluceasca de parca descoperise  crema de cosuri. M-a intrebat cu o voce moale, de am crezut ca mai are putin si se topeste:
– Doriti..o imprimantaaa la promotieeee!? Zambea in continuare a paguba-n portofel.
-Da Frodo, vreau o imprimanta la promotie. Asta am spus si prima oara.
De data asta raspunsul lui veni ca o curgere lina de campie a unei ape ce d-abia asteapta sa se involburese.
– Ca sa beneficiati de promotie, trebuie sa raspundeti la o intrebare! O simpla si unica intrebare din amintirile dumneavoastra, o intrebare ce spune multe despre dumneavostra, despre optiunile dumneavoastra, despre modul in care vreti sa folositi imprimanta…..
– Opreste-te Frodo, ca deja am impresia ca-mi vinzi dulciuri, nu imprimante. Pune odata intrebarea aia.
– Care a fost primul dumneavoastra document imprimat? Chipul lui deja prindea forme de artificii de sarbatoare.
-!!?? De unde opinia mea diferita vrei sa-mi aduc aminte !!!??
-Incercati, caci altfel ciuciu imprimanta la promotie!! Si-si impletii degetele in semn de victorie.
-Ce-mi faci tu mie!! Ma pui sa-mi rascolesc trairile. Bine Frodo, fi atent aici. Se intampla in urma cu 15 ani, cand vroiam sa fiu american si trebuia sa completez o cerere tip pentru aplicarea la loteria vizelor. Asa ca m-am dus la un internet cafe concert, unde  patronatul avea si o imprimanta. Numai ca m-a pus pe mine sa umblu in calculator. Eu obisnuit doar cu jocuri si concursuri pe net, m-am uitat cam ca curca la Salvare cand mi-a spus ca sa salvez cu copy-paste si sa scot la imprimanta documentul. Mi-au trebuit doua ore, o ora sa invat sa umblu in  calculator si sa gasesc fisierul salvat si o ora sa gasesc imprimanta in retea. Ala  ma tot intreba daca sunt gata dar  eu mandru de cunostintele mele ma tot laudam „Acum acum e gata!”
-Ha ha ha…ai de la Frodo o imprimanta Canon la promotie! Sa-ti traiasca si sa te bucuri de ea!!

 

 

Acest articol a fost publicat în de larg public, Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Frodo

Lasă un răspuns

