Lelu

Eu sunt Lelu. Asa mi-a pus tati si cu mami numele Lelu. Mie imi place numele  asta. De multe oli mamaia nu poate sa spuna Lelu si ma striga Relu. Eu ii spun ca se explima glesit dal nu vlea sa inteleaga.
Eu imi iubesc familia, pe mamii, pe tatii, pe mamaita. Tataie nu mai am , ca a mulit, a zis tati ca o sa-mi explice ce inseamna a muli, cand o sa clesc mai male, a mulit atunci cand oamenii mali s-au lasculat pe cei si mai mali.
Eu sunt Lelu si am 4 ani si jumatate. Mami zice ca puteam sa am mai mult dal  a stat sa-si cleasca caliela ial tati a facut niste tlatamente. Ela bolnav, asa zice mamaie.
Mie imi place in palc, ma joc la topoganee, ma dau in leagan si ma joc cu alti copii. Ieli m-am jucat cu Andlei, un pustan de 4 ani si 3 luni. Dlagutu de el, volbeste in dodii. Mi-a spus ca noaptea se mai tlezeste si stliga dupa mami, dal mami nu il aude, ca e plecata in Italia. Italia este o tala, asa mi-a spus tati cand l-am intlebat. Tati al meu stie multe si cand l-am intlebat de unde stie atat de multe, a zis ca  citit si a fost la scoala. Eu cand o sa fiu male, o sa fiu ca tati, ma duc la scoala sa stiu multe.
Acum va las, as mai sclie multe, ca am atatea sa spun, dal este noapte si tlebuie sa fac nani
Asta este familia mea felicita, cea mai  felicita familie pe cale o am

tata

Pentru cei care vor sa-si exprime fericirea prin imagini, intrati aici

Acest articol a fost publicat în de larg public și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Lelu

  1. alexandru114 zice:

    Ceeel mai tare „Nelu” as mai fi vlut sa mai scli ceva dal daca e noapte si trebuie sa faci nani

    Apreciat de 1 persoană

  2. alexandru114 zice:

    Frumos Lelu sa mai scli din cand in cand alticole te astept

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

