Duminica = love

Caldura mare moser, caldura ireala pentru mijlocul primaverii cand normal trebuia sa stam cu gecile pe noi si sa privim cum iarba incepe sa-si croiasca drum spre viata de cateva luni.
Si daca tot ne-am pus tricouri si sandale, am luat drumul celor doi giganti din oras, gigantii ce strajuiesc zidurile cetatii copilariei.

seinaugureaza-1412770836
In primul parc am dat peste Gabi, o negricioasa  cu parul negru si cret, lung pana peste umeri cu o pofta de vorba adulta. L-am lasat pe el sa-si faca rondul prin parc si sa parcheze pe un leagan liber si am intrat in vorba cu ea. S-a apropiat de mine si cu ochii mari si cu un zambet curat, mi-a spus:
– Maine este ziua mea. Pun pariu ca nici nu stii cati ani fac.
-Pai nu stiu dar oricati ai face  iti spun de p-acum , la multi ani.
-Multumesc dar v-am pacalit , ca azi e ziua mea.Ma uit la ea si-i vad zambetul de poznasa.
– Ha ha ha, cati ani imi dati?
-Pai sa zic opt.
-Nu arat de 10!? Ma intreaba privindu-ma cu aceiasi ochi mari si sclipind a pozne.
– Pai un pic …asa, cat sa nu arati de opt. Si radem amandoi de raspunsul meu.
-Eu stiu ce inseamna love, imi spune.
Raman putin in aer si ma gandesc  daca e bine sa o intreb ce inseamna. Iau pozitia adultului responsabil, cu adanci intiparituri de parinte grijului:
-Ce inseamna love? o intreb stiind parca ce raspuns o sa primesc.
-Inseamna iubire. Mandra de raspunsul ei,  da capul pe spate si incepe sa chicoteasca.
-Dar ce inseamna iubire, stii? Testez eu reactia.
-Da, inseamna atunci cand mami si tati se plac. Mami plus tati egal loovee.
Radem amandoi. Intre timp langa noi isi facusera aparitia doua mamaite ce cautau umbra.
Gabi isi continua reactia:
-Intr-o dimineata i-am surpins cand faceau …adica se iubeau. Si se chirceste langa mine, privind in jur parca de teama ca cineva ii va afla secretul.
-Ce faceau?? intreb surpins de destainuire.
-Stiti dumneavoastra, cuvantul acela care incepe cu s si se termina cu c.
-Se sarutau? incerc o eschiva.
-Nuuu, faceau…sa va spun la ureche…….si imi trase capul aproape ca-mi atinse urechea cu buzele, faceau secs.
– Si ce-ai facut?
-Am inchis  ochii si am adormit la loc.
-Gabi, nu-i frumos sa spui tot ce vezi.Unele lucruri e bine sa le pastrezi pentru tine.
– Ma duc sa-i spun si lui.
Isi oprise leganatul si ii asculta povestea de dragoste dintre parinti ei. Apoi, natural  aproape ca un adult isi lovii fruntea cu palma  exclamand un „nusepoate” foarte serios.
Veni la mine si-mi spuse sa mergem. Caldura devenise torida amintind de toropeala verii, Ne-am hotarat sa mergem spre  celalat urias, cu  banci la umbre, copaci stufosi si acoperisuri la banci.
Aproape de iesire strig  la Gabi:
–  Tot nu mi-ai spus cati ani faci?
-O domnisoara nu-si  dezvaluie varsta.
Cautam drumurile cu umbre multe si pe la o cotitura, cand dam nas in nas cu delfinii, il intreb:
-Ce ti-a spus Gabi?
-Nu pot sa-ti spun.
-Hai ma tati ca nu-mi spui ceva ce nu stiu.
-Chiar daca, nu pot sa-ti spun.

poze-fotografii-Navodari-247981
In celalat parc am  dat de o surpriza neplacuta, toate bancile erau decopertate iar cele care erau la umbra , erau deja ocupate. Ne-am luat cate o inghetata si am plecat spre casa.
As fi vrut sa aflu ce i-a spus Gabi, asa ca mai incerc odata
-Uite, ti-am luat inghetata, tot nu vrei sa-mi spui ce ti-a spus?
A dat din cap si a mormait  un nu hotarat:
– Nu mai insista, ca nu-ti spun.
Ma  gandeam la scena de aseara, cand venise de la joaca si l-a intrebat maica-sa de ce a intarziat. I-a raspuns senin: Am stat si m-am uitat cum s-au futat doi caini.
Creste, si creste repede. As fi vrut sa-i spun sa  nu se grabeasca si sa mai fie copil atat cat poate.

Acest articol a fost publicat în de larg public. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Duminica = love

  1. Cam ăsta e mersul, trec repede anii… În ziua de azi … ăștia mici (prea mulți dintre ei) uită să mai fie copii.

    Apreciat de 1 persoană

  2. simpatica brunetica ta 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. Mi-am recunoscut orașul din poze :D…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

