Jurnal de doctor

Este aproape ora sapte si  ma pregatesc de plecat spre casa. A fost o seara obisnuita sau asa pot s-o consider privind in urma.
O mica urgenta la intrarea in garda, cateva medicamente recomandate unui bolnav inchipuit, ba chiar i-am  dat si o cana plina cu fluid regenerator, ca venise cu gandul ca cineva ii furase scula.
Apoi, desenand fluturi pe asfalt, un betiv ce tinea in mana o sticla cu nectar, dupa vorbele lui, i-am facut o injectie in fund, moment care l-a facut sa recite cateva versuri din Eminescu pe o tonalitate mai inalta . A fost placut sa auzi Scrisoarea a III-a trecuta prin filtru de vodca..
Noaptea nu putea trece fara momentul cu suspans. O doamna cu dorinte in incercarea ei sa-si creeze stari placute, isi introdusese in partea intima , o sticla de ketchup picant.
In sala de operatii, incercand sa-si pastreze seriozitatea, medicul anestezist  si-a pus masca de la anestezic pe gura, sa nu i se vada ranjetul  ce statea sa explodeze in ras. Chiar daca pe moment l-a ajutat, per ansamblu am fost nevoiti sa cautam o alta metoda de anestezie, pentru ca medicul adormise inaintea ei. Asistenta  a sugerat sa-i dam una in cap mai sanatos. Trageam la doua capete, ori adormeam pacienta ori sarea sticla ca trasa din pusca. A trebuit sa o calmez si pe ea,  cu toata ca sugestia ei se incadra in normalitate.  Totusi, ca sa fie credibila a adus dintr-un salon  doua perne si se pregatea sa-i aplice corectie de directie.  Pacienta  statea intinsa pe masa de operatie, cu picioarele largi deschise. Ciudat era ca sticla de ketchup era nedesfacuta si daca nu era picant, ma trecuse fiorul sa folosesc putin pentru o portie de cartofi prajiti lasati in camera.
Ne trezise la realitate  noul medic anestezist care venise degraba de la un spital vecin. Poate ca nu venea dar vroia sa vada cu ochi lui minunea.
In timp ce ne hlizeam unii la altii pacienta avu un moment de luciditate intima, se ridica in fund si incepu sa recite o poezie:
De unde vin florile pentru inima
Se ascund buretii atractiei.
Saruta-ma si-ti voi aduce
Manunchi vioi de fiori.
Ne intrebam daca este efectul anestezicului sau starea premergatoare folosirii lui.Operatia a fost fara probleme si am reusit sa-i extragem sticla repede. Primul lucru cand si-a revenit din anestezie a fost sa intrebe unde este sticla.  Asistenta a pus sticla langa perna pacientei,  invelita frumos in staniol, lasand sa vada doar capacul. A fost un moment frumos, idilic.
In rest seara a decurs linistita. Am adormit vreo ora, dupa ce mi-am papat cartofi si i-am multumit anestezistului, cu promisiunea ca-i vom da numarul de telefon al pacientei  si-i voi face cinste cu o sticla de bere.
Cand plec de aici, am sa trec pe la o firma sa-mi traduca ce-am scris aici. Anestezistul mi-a recomandat Agenția de traduceri Swiss Solutions ca cica fac treaba buna. Cand vrea sa traduca ceva medical se orienteaza si alege mereu asta.
swiss-solutions-en

Varianta originala.
Pentru SuperBlog 2016

Acest articol a fost publicat în de larg public. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Jurnal de doctor

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 4. Do you speak… medical?

Lasă un răspuns

