Rock

Am trăit mult, după unii chiar prea mult. Am trait atât cât să fiu contemporan cu blugii din Turcia, cu blugii evazați preferați de depeșiști, cu blugii elastici iar acum cu blugii evantai.
Eram prima generatie care vedeam blugi Levi’s în magazine, despre care auzisem tot felul de povești și despre care credeam că  te țin vreo 20 de ani.
De fel sunt purtator de blugi și cel mai mult mi-au plăcut blugii evazați. Am avut o pereche atât de evazată că atunci cănd ploua întorceam cracii și îi foloseam pe post de umbrelă.
Ce nu am folosit niciodata, ca un deosebit respect pentru supremația lor, blugii pe post de salopeta de muncă. Era păcat și când un coleg a venit pe teren îmbracat în blugi, am facut trei cruci și i-am zis ceva cu cristelnița și cu ajungerea în iad și l-am trimis sa faca penitențe la biserică.
Dar vremurile au trecut, moda s-a reorientat spre blugi mulați. Aici am suferit nițel, că  nu-mi stătea prea bine cu blugii strângându-mi bogația sufletească. Timp de câteva zile am încercat o pereche. Mai mult m-a încercat ea pe mine, ca ma mișcam de ziceai că-s Robocop și mă târam pe trotuar în slow motion. Îmi simțeam bogația strangulată încercând cu disperare să scoată măcar un gâlgâit. Dar nu au fost de mine.
Acum însa privesc cu mândrie cum tineretul relansează blugii ferfenita, ăia  tăiați  cu foarfeca pe la genunchi. Fiecare generație are nebunia ei. Pe când mă încăltam cu pantofi cu cioc si purtam o vestă avertizoare de  gagiu bun, înainte de a pune blugii în picioare, îi frecam cu caramida să le dau un aer de prespălați, erau la modă și prezentau interes pentru fete.
Generației de azi îi este  lene să-i mai taie cu foarfeca și îi ia direct cioparțiți. Chestia că și băieți și fetele poartă blugi cu evantai așa că nu prea înteleg unde-i atracția.
Totuși, o persoană cu bune intenții  mi-a recomandat să mă îmbrac la modă, să nu mai fiu atât de înfipt în trecut, să-mi scot bațul de undeva și să traiesc prezentul că este tot ce contează. Am rămas puțin exemplificat cu privirea tâmpă spre el dar tot el mi-a venit în ajutor.  Drept exemplu mi-a recomandat un site ce avea blugi pentru toate gusturile si marimile.
Am răsfoit articolele de pe site și mi-au cazut ochii si banii pe o pereche de blugi ce-mi scotea maturitatea în evidența.Era ca o întoarcere la clasic.

large_img_801789.jpg
Când i-am pus pe mine, am resimtit valul tinereții inundând fiecare por. Am realizat ca pot fi din nou tânar prin prezența și prin modă. Savuram senzația Diesel!
Mi-am pus adidași albi, jeaca de piele și am ieșit în lume. Pe stradă, parcă eram Harry Potter cu bagheta  la vedere, așa se uitau lung fetele dupa mine.
Mergeam țanțos prin oraș și mă uitam lung în fiecare vitrină care-mi ieșea în cale. Studiam îndelung seximea fundului bombat făcut de blugi. Și nu eram singurul. Fetele tinere ce cunoșteau valoarea cârpei de pe picioarele mele, îmi strigau „Tataie, you rock!”. Doamnele cam de vârsta mea întorceau capul, făceau de trei ori cruce și se îndepărtau bombănind.
Dar nici că-mi păsa, eram din nou tânar, eram pe val, eram cool și groovie, eram în trend….
-Nesimțitule, tu nu ești ăla de împraștia flori p-aci duminica trecuta?? N-a mers cu florile și acu’ încerci cu blugii!? Sariiiiiti!!

Pentru SuperBlog2016

Acest articol a fost publicat în de larg public și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Rock

  1. adndefemeie zice:

    Cum sa faci cârpă pantalonii care au adus atâta admirație pe strada?! 😛
    Cărămidă nu am încercat, dar clor ,la sticla gri, au băut destul de mult timp blugii mei. Pentru a fi în ton cu acele vremuri 😉

    Apreciat de 1 persoană

  2. Kudika_15804 zice:

    Doamneeeeeeeeeee, ce timpuri, am prins acele vremuri, am iubit patalonii evazati, cu toate ca o disperau pe maicuta mea, intra prea mult material!:)))))))))))))) Cat de mult ne admiram evazeul pronuntat, falfaiam nevoie mare! Faceam curent printre oameni, cand treceam printre ei, imbracata fiind cu astfel de pantaloni! Am prins toate schimbarile in materie de croiala si tipul pantalonilor, cu convingerea ca pana si pantalonii sunt intr-o continua schimbare, nu numai oamenii! Nu ii decoloram, caci mama era strajerul familiei, dar ii franjuream, muica ni-i croia si cosea, era o adevarata proba de rabdare! Amintiri! Ce se poarta acum? Tinerii iubesc blue jeans-ii taiati si sfasiati, dar nu inteleg de ce se mai imbraca cu ei, caci efectul este acelasi! Tineretea este si ramane in suflet, nicidecum in haine! Este adevarat, numai cei maturi pot afirma asta, caci s-au nascut si au trait in niste vremuri, cand se traia cu adevarat! Ce se traieste acum? Prostitutie, sub toate formele, si inca in masa larga! Intr-adevar, ce poarta acum reprezinta fidel caracterul purtatorului, ca si atunci de altfel! Frumos, felicitari!

    Apreciat de 1 persoană

  3. RaduThor zice:

    Simpatic articolul dar am două întrebări:
    1) Când foloseai blugii pe post de umbrelă nu intrau la apă?
    2) Ce părere a a avut Allah când ai făcut trei cruci, atunci la fotbal? Ai mai dat gol?

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

