Prietenul meu Peiu

Nu există extratereștrii. Suntem de vină că suntem în stare să credem tot ce ni se impune să credem. Nu exista ființe care să trăiască pe alte planete. Suntem singura specie din univers care are conștiința, raționalizeaza și stârnește sentimente. Până la apariția primului film cu ființe venite din spațiu aveam lecturile lui Jules Verne care se apropiau de idealul de sperantă al multora, de existențe extraterestre. El a deschis  un drum aproape normal, ne-a dus până pe lună, ne-a plimbat prin colțurile  Terrei și ne-a deschis ochii spre aventură. Când Terra și-a arătat limitele, un nou teritoriu trebuia explorat. Spațiul.
Imensitatea lui a stârnit povești incredibile, care au lansat asupra minții omului atacuri concentrate,  a creat conspiratia ca o temă și s-a jucat cu imaginația omului lăsându-l în  starea imaginativă a relaționarii cu un extraterestru.
Nu există nicio dovadă directa a vreunui contact cu vreo ființa de pe altă planetă. Nicio navă ascunsă în boscheți, nicio navă invizibilă care să plutească în stratosferă și să ne observe comportamentul și obiceiurile de scărpinat, nu există nicio relatare reală de contact cu vreo rasă de bipezi, tripezi sau patrupezi veniți de pe alte planete…
-Stai Peiu, nu mă mai deranja, că scriam.
Înca aștept ca o parte din calota polară să se topeasca și să dezvăluie lumii vreo ciudatenie înghețată pe când își facea nevoile la polul nord.
Tot ceea ce există despre extratereștrii sunt dovezi conjuncturale, dovezi fără o bază reală care să le susțina, sunt  realitați inventate de  minți în cautarea senzaționalului, sunt povești interpretate exploatate.
Carl Sagan a încercat să induca o situație făcând un calcul matematic simplu și logic la numărul de planete pe care viața ar fi putut apărea. Numai în galaxia noastră numărul stelelor care ar putea adăposti planete pe care ar putea exista viață  așa cum o știm pe planeta noastră, se apropie de 200 de milioane.
În cele 4 miliarde de ani care au trecut de la apariția Pământului, nicio altă specie dezvoltată pe altă planetă, nu ne-a vizitat. De ce!? Pentru că nu există.
-Peiu,  nu te mai maimuțării în fața mea. Da, o sa scriu și despre tine.
Oamenii au nevoie sa creadă în ceva. Unii cred în Dumnezeu alții în extratereștrii. Cei care cred în Dumnezeu au găsit soluția de a comunica deschis cu el lăsându-și inima purtată în  discuții interioare și rugaciuni.
În schimb  cei care cred că nu suntem singuri în univers, încă sunt în căutarea unui răspuns la întrebarea, cum vom comunica cu ei cand  vom fi fața-n fața. Un raspuns îl da și filmul „Primul contact„.  Un film plin de mister și science fiction
Poster CC.indd
-Ooof Peiu,  da da, o să scriu și data de 11 noiembrie 2016, data lansări filmului și de actrița din rolul principal Amy Adams. Dar de ce nu-ți papi mâncărica? Ai păpat-o!!?  Hai, vino lângă mine să citim împreuna ce-am scris.
El este Peiu, de câteva săptămâni cel mai bun prieten al meu. Stați așa, am o poză cu el,
tumblr_llktilojtk1qbs3ipo1_500

Știu că pare trist dar nu este. L-am găsit în timp ce  încerca să-și ascundă ceea ce eu credeam că-i o jucarie dar era ditamai nava spatială, chiar în  șopronul cu lemne. Se chinuia, pufnea și scotea fum  prin blănița. Nu a  scos niciun cuvant  atât timp cât l-am ajutat dar știam  sau aproape simțeam că este mulțumit de situație. După ce am adus naveta la adăpost a aruncat o mantie ce a facut-o să devină invizibilă.
S-a intors spre mine și și-a zburlit claia de par blond. Mai tarziu aveam să aflu că de fapt era o forma de zâmbet. Cei din  specia lui aveau 10 moduri de a zâmbi și tocmai îmi arătase unul.
Nu a vorbit niciodată, nici nu stiu dacă are limbă, doar din când în când îl aud cum pufăie ca un om nervos. Am aflat foarte multe despre el, îl cheama Pertuigroderatru dar eu ii spun Peiu  și înca încerc să mă dumiresc cum am aflat aceste informații, cum au ajuns in mintea mea! Ne întelegem fară să vorbim dar pentru că eu nu pot articula mintea, vorbesc. Zâmbește foarte mult, aproape tot timpul. Cred că-mi citește gândurile că uneori este cu un pas înaintea mea.  Știu că în drumul spre casă, o stea prin apropierea constelației Andromeda așa cum o știm noi, a dat peste un nor de meteoriți care i-au avariat farul din stânga navetei.  A trebuit să aterizeze pe prima planeta care i-a ieșit în cale, caci altfel risca să primeasca amendă de la Poliția Stelară…
Ce spuneam….? A da, nu exista extraterestrii.

Sursa 2

Pentru SuperBlog2016

Acest articol a fost publicat în de larg public. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Prietenul meu Peiu

  1. dordefemeie zice:

    Fain articol. Bafta la Superblog 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  2. Jos pălăria în fața talentului și perseverenței!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Kudika_15804 zice:

    Bravos, mi-a placut articolul tau! Mit sau realitate? Poate fi considerat un caz real, caci eu, una, cred in existenta unei civilizatii, superioara omului! Dar, care face parte din aceeasi Creatie Divina!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

