De-aș fi

Dragă Farmec.
Am primit scrisoarea voastra și am citit-o cu mare bucurie și căldură în suflet.
Alfred, nobilul meu elf, a stat lângă mine tot timpul cât am citit-o și credeți-mă că a lăcrimat un pic în colțul ochilor la sfârșit.
Este plăcut să știi, să vezi că oamenilor chiar le mai pasă de bucuria celor din jurul lor, că magia Crăciunului trăiește în noi toți.
Am pus elfii să împacheteze cat de multe pachete pot din darurile voastre. Oamenii se vor bucura de fiecare din ele și știu că ați fi dat la toata lumea dacă era posibil. Sunt sigur că vor adora darul vostru casetă cadou pentru că de când am început să împart Cadouri de la Farmec, oamenii d-abia așteaptă Crăciunul . Unii îmi trimit scrisori și mă întreabă de unde le-am luat și mă roagă să le dau adresa, pentru că mulți asociaza numele vostru cu o marcă de încredere care întelege ce este important pentru consumator.
Îmi iau libertatea de a nu le spune așa oamenilor, consumatori, pentru mine sunt toți minunate suflete care se bucură și pentru un zâmbet cadou.
Sunt sigur că doamna Crăciun va aprecia darul vostru, Caseta Cadou Gerovital H3 Classic Natural
4255-gh3-clasic-caseta-natural-2
Și d-abia aștept să i-l dau. Îl tin ascuns că îmi cotrobăie prin toate sertarele și mă întreabă mereu ce cadou i-am pregatit. Să vedeți ce o sa se bucure  când va vedea cum crema de noapte conține complex de uleiuri naturale, vitamina E și alea alea care aproape că te întinerește. Cred că voi sunteți motivul pentru care  este la vârsta care este și d-abia i se vede un rid. E tot atât de frumoasă ca în ziua în care i-am cerut să fie doamna Crăciun.
Se face ceva timp de când nu am mai scris o scrisoare, cam pe când a venit Alfred elful la mine. Era micuț și d-abia ajungea la masa de împachetat.
Am scris o scrisoare de multumire parintilor lui, pentru bunătatea lor și pentru curajul de a-l lăsa să devină ce este acum.
Aș mai sta să vă scriu din poveștile de aici, căci în fiecare an apar altele și altele și ni le povestim între noi, elfii îmi spun ce se întamplă în viețile lor și în ateliere iar eu le povestesc despre năzdrăvăniile renilor, dar trebuie să mă întorc la pregătirile pentru Crăciun. Sunt atâtea de făcut.
Deunăzi Flic, micul elf de la secția inorogi și alți cai înaripați, a venit cu o falcă-n cer și una în zăpadă plângând că  îi este greu  să țina singur în frâu o  herghelie de inorogi furioși care nu mai au răbdare să stea la Polul Nord, chiar dacă sunt din pluș. Sau ieri a bătut la ușă mea elful Mic responsabil cu morcovii pentru reni și mi-a spus că i-au dispărut vreo 10 morcovi din ăia speciali, magici. Desigur că m-am uitat lung la Rudolf care molfăia nevinovat  câteva frunze.
Dupa cum vedeți dragi moșului, viața la polul Nord nu înseamnă numai magie. Hei, dar m-am lungit la vorbă și trebuie să-mi iau rămas bun de la voi.
Vă sărut cu drag, Mos Crăciun.

mos-craciun

Pentru superBlog2016
Sursa pozei cu Mos Craciun ese incerta.

Acest articol a fost publicat în de larg public și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la De-aș fi

  1. Am citit cu plăcere. Felicitări!

    Apreciat de 1 persoană

  2. RaduThor zice:

    Şugubăţ renul ăla! S-a dat la morcovi! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. ecaleopi zice:

    Foarte frumos, simţim Crăciunul cu mult farmec…!

    Apreciat de 1 persoană

  4. mcooper801 zice:

    Bine scris ! Mult succes ! O zi plina de senin ! ❤

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

