The rain in Spain

Noi aici, la Fabrica de Dulciuri şi Alte Chestii Plăcute, ne-am hotărât să ne extindem producţia şi să exportăm spre alte ţări.  Trebuie să luăm legătura cu distribuitori din alte ţări iar pentru asta cel puţin unul din fabrică trebuie să cunoască o limba de circulaţie internatională. Preferabil engleza.

Cum nimeni nu ştia destul de bine să poată comunica cursiv cu cineva, s-a hotărât, în cadrul unei şedinţe, că cel puţin unul din noi să participam la căteva lecţii de engleză, pentru aprofundarea cunoştintelor de limba engleză.

Nu ştiu cum s-a ajuns ca tocmai eu sa fiu cel dintâi care va participa, poate că am dormit buştean pe tot parcursul şedinţei şi când m-am trezit eram  cursant, poate că eram gestionar la dulciuri şi toţi mă invidiau,  sau poate nu am sa aflu niciodată.

S-au relocat niste venituri, din bugetul excursiei domnişoarei secretare a liderului de sindicat la Vatra Dornei, către interesul general al firmei şi chiar de a doua zi urma să încep marea mea aventură cu limba engleză.

Eram mândru de mine că ştiam puţin din cursurile de engleză fără profesor pe care le făcusem când moţaiam în magazia de dulciuri şi nerăbdător să-mi arăt cunoştinţele în faţa noului profesor.

Era o doamnă într-un birou cu un geam, o doamnă cam trecută bine de prima tinereţe dar cu prestanţă bine determinată şi prezenţă de sine. M-a invitat să iau loc în faţa ei şi cu o mimică gesticulativă m-a scanat ca pe un produs fară cod de bare.
-Aţi mai făcut engleza? M-a întrebat.
-Da, cursiv şi fără profesor.
-Aş vrea mai întâi să vă verific dicţia, aşa că vă voi ruga să repetaţi după mine.
-Da, cum să nu. Permite-ţi-mi să vă ofer din partea firmei acest coșuleț cu  bombonele făcute special cu această ocazie. Au lucrat la ea doi bombonieri, toata noaptea.
-Bine. Lasă-le aici pe masă şi să începem. Deci, repetă după mine:  I am a man.
– Ai ăm ă măn.
După  grimasa chipului mi-am închipuit că nu prea era mulţumită de ce aude.
– I have a dog
– Ai hăv ău dăg.
-What is it your name?
– Uăăt îz iurz năme
Işi puse mâinile în cap şi încercă altă tactică.
– The rain in Spain  stays mainly in the plain.
-Ză răin in ză spăin …….Care erau ultimile cuvinte? Făceam eforturi să fiu pe plac.
– …in the plain
– În ză plăin.
– Mă duc să deschid fereastra că mi-e cald.
– Mă dăc să deschid fereastra că mi-e căld.
-Asta nu trebuia să o repeeeţi!!
– Asta nu trebuia să o răpeti.
– Oooof!
– Oooof! Şi-mi duc mâna cu dosul palmei la frunte şi dau capul pe spate, exact cum a făcut şi ea.
– Mă puneţi în imposibilitatea de a continua aceste cursuri, de aceea vă recomand să urmaţi cursuri pentru începatori,  cel mai bun ar fi nişte cursuri de engleză online…
– Mă puneţi să……
– Gata! Nu mai repetaţi nimic din ceea ce vă spun şi lăsa-ţi-mă să termin. Nu mai învataţi engleza singur şi începeti serios totul de la început. Am să vă trimit către un foarte bun meditator de engleză, ce face totul profesionist,  pe care-l gasiţi şi online cu  meditatii la engleza.

englishforall-299x300
Vă asigur că face o treabă foarte bună şi puteţi face engleza chiar şi când sunteţi la locul de muncă, la birou. Până și sloganul te îmbie,  Invaţaţi engleza zâmbind 🙂
– Da. Mulţumesc doamnă. Pot sa iau bomboanele?
-Nu. Şi întinse mâna peste coşuleţul plin cu bomboane speciale. Ele rămân! Îmi zise.
– Bine. Gubăi.
– Poftim!!?
– Poftim!?
-Ooof!
-Ooof! Şi-mi pun mâna cu dosul palmei pe frunte, exact ca ea.

P si S: Gubăi= Goodbye

Pentru SpringSuperBlog2017

Acest articol a fost publicat în de larg public. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la The rain in Spain

  1. Adriana zice:

    Lăv ză text….

    Mulțumesc pentru zâmbet! Profa din on-line e chiar faină și veselă, sper să-i placă și ei la fel de mult și textul, și bomboanele! Succes!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Bobo vreau si eu. Azi este ziua sotului. Pe 18 facem 1 an de la cununia civila, deci vrem iar boco.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Pingback: SuperBlog | Proba 4. Oricine poate învăța engleza… zâmbind

  4. Profa zice:

    :)))) Helău. Am trecut și eu pe aici. Big smail 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

