Jurnal de casa. Vinerea neagra.

Anul acesta a fost putin diferit fata de cel de anul trecut. In multe privinte.
In primul rand am stat acasa, anul trecut am iesit pana la colt sa-mi iau seminte. Anul asta am stat lipit de ecranul monitorului  cu sperante mari.
Credeam asa cum cred in povestile cu zane, zmei si balauri, ca vinerea neagra chiar va fi si la noi ca in afara, cu reduceri la fadroma si multe suprize.
Mi-am pus manusile de navigatie, mi-am tras langa mine punga de trei kile de seminte, doua de merdenele si o sticla de pepsi de aproape trei kile.Si stau…..si astept.  click pe colo, click pe dincolo, peste tot se trambita ca sunt giga reduceri, ca viata depinde in mare masura de magapixelii camerei telefonului, de numarul de biti din carotida sau de update la grijile vietii.
Cand am trecut in fuga p-aci magazin online electrocasnice am vazut ca erau in toi niste vanzari despre electrocasnice cu reduceri la frigidere de bagat capul in ele. Am pus semn ca voi trece iar.
Pe la 10 si ceva, o sonerie imi zgandarii interesul. Deschid usa. In prag o doamna bine formatata, cu  dichisuri si o geanta cat o remorca, pe umar. Toata imbracata in negru.
– Si cine vrei sa fi!? Vaduva neagra?
– Nu, nevasta lui Black Friday.
-Sa nu-mi spui ca ai venit sa-mi vinzi ceva ca-i black friday, ca nu te cred.
-Ba da, suntem in plina campanie de ofertare, prijeluite de vinerea neagra. Avem doar pentru dumneavoastra si numai pentru dumneavoastra si pentru nimeni altcineva decat dumneavoastra si doar astazi si in nici o alta zi decat azi, acest aparat de smuls parul din nas. Iar daca-l achizitionati, veti primii acest minunat cadou, o cutiuta din inox cu scrijelituri intr-o limba necunoscuta dar foarte expresive in care va puteti pastra parul smuls. Iar daca va hotarati chiar acum adica in aceasta secunda si nu in alta, va ofer si acest vas de plastic in care va puteti tine vasul de inox. Doar si numai pentru dumneavoastra.
Pentru ca este vineri si port negru, va ofer toate acestea la jumatate de pret. In mod normal doar aparatul de smuls parul din nas era 299 lei fara accesorii, dar pentru dumneavoastra, va  ofer in aceasta zi speciala cu 199 lei. Totul la doar 199 lei plus aceste minunate cadouri.
–  Oau!
– Simt ca nu v-am convis, ca sunteti nehotarat, ca aveti indoieli asupra parului din nas. Da-ti-mi voi ca in numele societatii care care va vinde ca…, scuze…in numele meu pentru ca am fost mandatat de catre societate sa fac oferte deosebite cand dau de oameni deosebiti, sa va ofer pentru ca sunteti o persoana special de deosebita, acest minunat accesoriu absolut gratuit. O oglinda la care va puteti privii in plenitudinea pros..scuze, maretiei, grandiozitatea si cand va plictisiti,  va puteti numara firele de par din nas. Asta pentru ca este de o precizie umitoare. Scoate in avidenta cele mai adanci secrete ale nasului dumneavoastra si este realizata din acelasi material din care este  construita oglinda lui Hubble….
– A cui?
– A lui Hubble. Acel telescop  pus deasupra pamantului sa observe gaurile negre de pe pamant.
-A.. continuati.
Tocmai buna pauza ce mi-a prijeluit ocazia sa o salut pe vecina, aia cu sculele. Purta un hanorac negru si o tigara in coltul guri:
-Buna ziua…vecina….
A marait ceva de raspuns si s-a departat pe scari.
– Ce nesimtita!
-Hei, tu n-avea ceva de vandut!?
-Scuze. Deci, sunteti interesat sa achizitionati acest minunat  aparat, totodata sa primiti absolut gratuit aceste daruri??
-Nu. Pa.
Am reintrat in  starea mea de virtual in cautarea ofertei care m-ar face sa cumpar ceva de fraidai. Doar un anunt promotii electrocasnice ce m-a starnit. Dar tot nu era ce cautam, desi erau multe de vazut. O sigla frumos ambalata

logo_marketonline_mic1

ce ascundea un robot . M-am gandit ca voi comunica prin semne cu el, dar era de bucatarie : robot de bucatarie.
In final am ramas cu gustul amar al unei zile cu pompa.  De nervi mi-am cumparat un stick de 16 gica contra si o tastatura si un mouse fara fir de la Domo. Ieftin , ca sunt in prag de colaps si au vandut tot la mai putin de juma de pret.

 

Pentru Superblog2015

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu