EBC

-Bună ziua. Ma numiesc Eustachiu Belafonte Clementin ……..am sunat ghini la cher famili??
-Buna ziua. Da, ati sunat exact unde trebuie., la Carefamly. Cu ce va putem ajuta? Dar mai intai sa ne spuneti de unde sunati.
-Sun di la văru miu, ca io nu am tielefon. Adicătelea am dar s-o trantit de asfalt di niervi, aşa singur. Dar nici măcar di asfalt, ca la noi in comuna nu exista asfalt,  s-o trîntit di mîl…….si au sarit asa..aşchii din el, care incotro…
– Am inteles bine, sunati de la altcineva. Va intrebasem din ce localitate sunteti ca sa stim daca va putem ajuta acolo.
– Io îs  din Cretesti dar văru miu este din usi..
– Imi cer scuze, am inteles bine, aveti problema cu usile?
-Nu fatuca, îs din Huşi, Huşi di lînga rut, unde fosta vechiu Falciu.
-Am inteles , sunati din Husi. Din pacate platforma noastra  nu  prezinta servicii de nici un fel in zona respectiva. Dar promitem ca intrun scurt timp, zona va fi acoperita cu cel putin un serviciu. Daca ati intrat pe siteul nostru carefamily.ro , ati putut vedea o mare varietate de servicii si exista  semne clare ca va fi si mai mare diversitatea serviciilor.  Sunt oameni care……
-Domnita draga, sau fatuca dulşi, mai hodiniti-va oleaca buzile  ca mi s-a tocat urechea di cănd va ascultez.   Deşi, uiti care-i probliema, io cu soţioara mea dragă vrem să mierjem si să pietrecem nişte timp şi nişte spatiu doar noi doi singuri, noi si stelili pi şer . Far de purcel, catel sau copchil. Aşa ca fi mneata bună şi trimite pe şineva sa aive grija de ăsta mic.
– Dar v-am spus mai devreme ca nu avem in zona dumneavoastra….
– Măi da şie cruşa di pi caraiman, m-ai intrebat din ce localitate îs. Pai îs din Cretesti, var-miu e din Usi, dară acuma stî in Bucale. Dară nu prea sta , că-i mai mult plecat, că s-a îmbolnăvit bunic-su di holiera exantematica si acum expectoreaza  din tît sufletul. Ş-apăi cum să nu ti duşi  la bunic, că ti beştielesc tăti neamurile că ti doare-n basca şi să-i vezi cum ti porcesc pi la colţuri şi aduc la vorbire vrute si nestiute, mai ales că o zis că-l dezmoşteneste de nu vini mai des, ca bunic-su are  mosie mare  de zarvaturi si zmeura. Şi ca să nu stee căsoaia singur cuc, m-o chiemat pi mini si pe familia mea,  sa mai dam o tura di paza p-acilea. Si cum nicum, s-o nimerit ca zilili ăstea să aniversăm cu soaţa trei ani di uniuni nefortata. Şi  mi-o trecut razant pi toate ţiglele că şe bine ne-om dăstrăbăla noi pi la vreun birt di fiţe si   ne-om ghiftui  ghini di tăt.  Daca tot ti sunai, unde zici ca-i mai bine sa merjem? Stii vreo dugheana mai acatarii care sa nu  ma jecmaneasca di tăt salariu?
-Domnule, va multumim ca ati apelat la firma noastra si daca am inteles bine, sunteti in Bucuresti si doriti pe cineva care sa aiba grija de cel mic , cat dumnavoastra si sotia  petreceti un timp la un restaurant!
–  Şî io ce-am zăs??
– Cu cea mai mare placere va punem la dispozitie personal pentru nevoile dumneavoastra. Trebuie doar sa intrati online pe platforma carefamily, va inscrieti gratuit si cautati exact ceea ce va place, pentru serviciul ce-l doriti, pentru perioada de care aveti nevoi.  Puteti alege din mai multe profile exact profilul care va satisface necesitatile. Apoi va rugam sa evaluati serviciul si persoana care l-a efectuat. Suntem siguri ca veti fi foarte multumiti de platforma si servicii. Suntem disponibil pe orice forma de terminal, desktop, laptop, tableta sau telefon.
– Oăăăi, cănd o auzi Antivirusa ca-i rost de ieşiri, sa  viezi bucurie pe pixeli ei. Pi nevasta-mia o cheama Eustachiu Antivirusa, iar inainti de căsătorie o chiema numili di familie Dontcher. Cănd s-o născut ,  părintii ei au zis ca-i ca un antidot la virusul distracţie, ca dupa naştere nu au mai iesit din sat, ca tătă ziulica  ţipa ca  o sirena di vapor……………Oăi. oăi..mai e cineva dincolo di fir??

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

