Eustachiu Belafonte Clementin

– Bună ziua. Mă numesc Eustachiu Belafonte Clementin… am sunat bine la firma de ajutorare reciproca?
– Bună ziua. Da, aţi sunat exact unde trebuie, la firma de ajutor. Cu ce vă putem ajuta? Dar mai întâi să ne spuneţi de unde sunaţi.
– Sun de la văru-miu, ca eu nu am telefon. Adicătelea am, dar s-a trântit de asfalt de nervi, aşa singur! Dar nici măcar de asfalt, ca la noi în sat nu exista asfalt, s-a trântit de mâl… şi au sărit aşa.. aşchi din el, care încotro…O aschie a ajuns pana in ograda la dom primar. Se aplecase sa culeaga niste morcovi. Si i-a intrat in exact in fundulet. A tipat primarul ca din gura de sarpe, ca atunci cand era sa piarda alegerile si s-a dus repede la baba Jana, aia de sta paralizata in pat de vreo 30 de ani, ca intrase in silentio mobilo de cand i-a plecat barbatu cu popa Firmin in lumea larga sa-si consume iubirea reciproca. A luat-o din pat cu forta sa voteze, ca-i mai trebuia un vot sa castige, dupa calculele lui la iesirea de la urne…
– Am înţeles bine, sunaţi de la altcineva. Vă întrebasem din ce localitate sunteţi ca să ştim dacă vă putem ajuta acolo.
– Eu sunt din  Agigea dar vărul-meu este din uşi…Dar acum sta in Bucuresti.
– Îmi cer scuze, am înţeles bine, aveţi problema cu uşile?
– Nu fătuca,  din Huşi! Huşi de lângă Prut, unde fosta vechiul Fălciu.
– Am înţeles, sunaţi din Huşi. Din păcate platforma noastră nu prezintă servicii de nici un fel în zona respectivă. Dar promitem că într-un scurt timp, zona va fi acoperită cu cel puţin un serviciu. Dacă aţi intrat pe site-ul nostru , aţi putut vedea o mare varietate de servicii şi există semne clare că va fi şi mai mare diversitatea serviciilor. Sunt oameni care..
– Domniţa dragă sau fătuca dulce, mai odihneste-ti oleacă buzele că mi s-a tocat urechea de când va ascult. Deci, uite care-i problema! Eu cu soţioara mea dragă vrem să mergem şi să petrecem nişte timp şi nişte spaţiu doar noi doi singuri. Noi şi stelele pe cer, daca se poate si nu sunt nori. Ca atunci cand si-a pus ea o rochita scurta de ieseau pulpele la  gratar inaintea noastra si am vrut sa mergem la iarba verde proaspat cosita in poiana de langa rezervatia de bujori de langa ecluza. Far de purcel, căţel sau copil. Doar noi si iubirea noastra inlantuita de-a lungul anilor. Aşa ca fi dumneata bună şi trimite pe cineva să aibe grijă de ăsta mic.
– Dar v-am spus mai devreme că nu avem în zona dumneavoastră…
– Măi, da’ ce crucea de pe Caraiman! M-ai întrebat din ce localitate sunt. Păi sunt din Agigea! Văru-miu e din Huşi, dar acum stă în Bucuresti. Dar nu prea stă, că-i mai mult plecat, că s-a îmbolnăvit bunicu-su de holera exantematica şi acum expectorează din tot sufletul. Ş-apoi cum să nu te duci la o asa stare premergatoare mostenirii! Că te beştelesc toate neamurile că te doare-n basca şi să-i vezi cum te porcesc pe la colţuri şi aduc la vorbire vrute şi neştiute, mai ales că o zis că-l dezmoşteneşte de nu vine mai des, că bunicu-su are moşie mare de zarzavaturi şi zmeură. Şi ca să nu stea căsoaia singură cuc, m-a chemat pe mine şi pe familia mea, să mai dăm o tură de paza p-acilea, ca-i un cartier cam rau famat asta al Primaverii. Şi cum necum, s-a nimerit ca zilele astea să aniversăm cu soaţa cativa ani de uniune neforţată, nesilita si de voie buna. Taica-su, adica socru, a fost putin reticent la inceput. Şi mi-a trecut razant pe la toate ţiglele că ce bine ne-om destrăbăla noi pe la vreun birt de fiţe şi ne-om ghiftui bine de tot. O sarmaluta, o piftie, un Cotnarel si o noapte fierbinte! D-aia te sunai pe mătăluță, să ne spui  unde zici că-i mai bine să mergem? Ştii vreo dugheană mai acătării care să nu mă jecmănească de tot salariul?
– Domnule, vă mulţumim că aţi apelat la firma noastră şi dacă am înţeles bine, sunteţi în Bucureşti şi doriţi pe cineva care să aibă grijă de cel mic, cât dumneavoastră şi soţia petreceţi un timp la un restaurant!
– Şi eu ce-am zis?
– Cu cea mai mare plăcere vă punem la dispoziţie personal pentru nevoile dumneavoastră. Trebuie doar să intraţi online pe platforma noastra, vă înscrieţi gratuit şi căutaţi exact ceea ce vă place, pentru serviciul ce-l doriţi, pentru perioada de care aveţi nevoi. Puteţi alege din mai multe profile exact profilul care va satisface necesităţile. Apoi vă rugăm să evaluaţi serviciul şi persoana care l-a efectuat. Suntem siguri că veţi fi foarte mulţumiţi de platforma şi servicii. Suntem disponibil pe orice formă de terminal, desktop, laptop, tableta sau telefon.
– Oăi! când o auzi Antifoana că-i rost de ieşiri, să vezi bucurie pe pixeli ei. Pe nevastă-mea o cheamă Eustachiu Antifoana, iar înainte de căsătorie o chema numele de familie Destrabanel. Când s-o născut, părinţii ei au zis că-i ca un antidot la virusul distracţie, ca după naştere nu au mai ieşit din sat, ca toata ziulica ţipa că o sirenă de vapor…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu