Declaratie de interese comune

Dragă Ana Brunhilde Johannessen, aşa cum îţi spuneam într-o scrisoare anterioară referitor la posibilitatea să ne vedem, cei de la e-trad- Primul magazin online de traduceri din România m-au ajutat să răspund la scrisoarea de intenţie de angajare. Sunt în nouălea cer de bucurie că în curând vom fi împreună. Ştiu că şi tu îţi doreşti asta, că aşa cum ne spuneam prin semne serile în faţa camerei, iubirea învinge orice limită. Sunt extaziat de fericire că te voi îmbrăţişa şi-ţi voi spune în fata privindu-ţi reacţia, cât de mult de iubesc. Probabil nu vei înţelege nimic, pentru că nu ştii limba romana dar gestul o să fie unul romantic şi se subînţelege totul.
Mai ştii minte când mi-ai zis să candidez pentru postul ăla de la Fabrica de biciclete din Lillehammer? Mi-ai făcut tot felul de semne din mâini mimând pedalele. Ai fost aşa drăguţă să te văd cum te întinzi pe jos şi îmi arătai cum se pedalează. Cred că atunci m-am îndrăgostit de toate cele 120 de kile ale tale. Şi de părul tău roşu ca focul, că atunci când îl fluturai aveam impresia de vâlvătaie şi stăteam cu stingătorul lângă mine.
La insistenţele tale, că după ce te-am văzut cu pumnul ridicat şi faţa schimonosită de furie mi-am dat seama că asta vrei, mi-am depus cererea de angajare. Îmi spuneai că vrei să fim aproape unul de celălalt şi îmbrăţişai perna între picioare de-i săreau fulgi.
Când i-am spus lu’ părintele Dedulus că voi pleca spre Norvegia, probabil pentru totdeauna, a bătut clopotele de bucurie. Bănuise el ceva când m-am dus la el cu nişte acte şi l-am întrebat dacă poate să mi le traducă. S-a abţinut să-şi arate bucuria păstrând-o pentru clipa în care aveam să fac marele anunţ. Vedeam cum îi sclipesc ochii când mi-a spus că nu poate să mă ajute dar ştie pe cineva care poate. Mi-a zis să mă duc la Costel, farmacistu’, care avea şi scanner că lui îi trebuia ca mai trimitea reţete cu tot felul de hapuri colorate divers, la centru la oraş. Mare noroc avem cu internetul ăsta, o ambiţie a lu’ primaru’ care ne-a promis waifi în alegeri. Acum avem în tot satul, chiar şi la biserică. Clopotarul a instalat o aplicaţie care imită clopotul bisericii şi le trimite la babe prin whastup când trebuie să vină la slujbă. Aşa te-am cunoscut şi pe tine, mândra mea nibelunga, când te-am văzut în grupul celor care-şi caută divertisment variat şi mi-ai trimis degetul.
Costel a căutat pe net şi găsit pe unii care îţi fac traduceri la actele de studii cât ai zice parola la waifi, pe care primarul o schimbă în fiecare săptămână. Săptămâna asta este „plătiţi-vă taxele”. Legat.

Costel a zis că pot să traduc la ei mai multe, traduceri tehnice, traduceri juridice dar mie mi-au cerut doar după actele de studii. Ce mi-a plăcut că mi-au trimis imediat diploma de opt clase, nici nu am avut timp să mănânc o piftie la tanti Nuti, bucătăreasa la cantina primăriei, că o ţine domn primar acolo doar să-i facă piftie, cu care ţi-aş face cunoştinţă că face o piftie de-ţi rămâne camera blocată.
De ai ştii cât îmi doresc să te văd, că după mult timp am şi eu pe cineva drag la suflet şi să nu mai spună lumea că nu-s bun de nimic şi toată ziua tai vegetaţie de primăvară la câinii Dingo. Înflorit-am maiestuos de cand te-am cunoscut, ca a observat si tanti Nuţi când mâncam piftia cu o poftă nebună.
Am notat adresa ta, strada Felinarelor Roşii, prima casă cu vitrină pe stânga.
Ah Ana Brunhilda mea dragă! Îmi eşti atât de dragă încât nu-mi pot exprima sentimentele mai mult decât în câteva cuvinte şi poate te-aş fi rugat să mă aştepţi la aeroport să ne îmbrăţişăm vădit plăcut surprinşi dacă nu aş ştii că ai multă treabă şi că nu poţi contramanda clienţii fideli.
Cei de la fabrica mi-au scris că postul de teknisk kvalitesstyring este ca şi al meu şi nu pentru că am fost singurul candidat ci pentru că mă pricep cel mai bine.
Probabil nu vei înţelege nimic din această scrisoare dar nu contează, contează că iubirea dintre noi te va face să-ţi faci o idee.
Cu drag al tău Vasile Astromofolagei, din Numitesti, la 15 kilometri de Dorohoi. Pe stânga.

Pentru Spring SuperBlog2018

Acest articol a fost publicat în de larg public. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Declaratie de interese comune

  1. Oana M zice:

    :)))) Atat de comic!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Pingback: JURNAL DE SUPERBLOG – ÎN VEDEREA ATERIZĂRII, CONTINUĂM COBORÂREA | Metafora buzz-ului

  3. 🙂 părintele Dedulus, p-ăsta de unde l-ai mai scos?

    Apreciat de 1 persoană

  4. Pingback: Proba 9. e-trad.ro – Primul magazin online de traduceri din România

Lasă un comentariu