Sheherezada si noaptea cafelei

– Preabunul meu stapan ,ingaduie-mi ca in aceasta ultima noapte cuvintele-mi sa curga in forma unei povesti, poveste despre simplitatea unui om si despre frumusetea vietii.
Luminatia ta, iertata-mi fie indrazneala, dar inainte de a incepe acorda-mi o parte din gratia ta divina si incanta-ti gusturile cu o cafea deosebita. Poti simtii din aroma ei, intreaga maretie a regatului tau, parfumul culegatoarele de boabe, zambetul sagalnic al lor si chiar roua diminetilor depuse pe parul lor.
Observ pe chipul tau Preamarite Calif, fericirea, fericirea izvorata din lucrurile marunte ce ne inconjoara, din gustul ce ne face sa tresarim. Ce pacat ca baldachinul nu ne poate arata cerul, sa gasim comparative, sa cautam in stele ce gasim langa noi, sa privim constelatii cand preamarim gustul.
Afla Preabunul meu stapan ca intruna din zile, o sluga preaplecata a regatului tau, a batut la portile palatului. Garzile-ti  fidele aproape ca erau sa-l maltrateasca pe bietul om de nu eram eu sa-l scot din ghearele lor.  Omul tinea la brau ce avea mai de pret,  un ibric. Un ibric cu inscriptii intr-o limba necunoscuta  Magazin online cafetiere. Cu lacrimi de multumire in ochi, mi-a intins ibricul ce stralucea in lumina soarelui. L-am luat, Luminatia ta, gandindu-ma la tine si la cat as vrea sa te vad fericit,  bucuria vietii mele sa-ti vad chipul plin de soare. Cand l-am ridicat sa-l vad mai bine, alte inscriptii dadeau sa iasa ochilor Oferte cafetiere, iar pe toarta lucrata fin din fire de migdal parca presarate pe un covor de aur, scria cu litere reliefate  cafetiera Arzum profesionala . Pierduta printre atatea cuvinte poleite, nu am vazut cum omul disparea printre dunele de nisip. Doar o clipa a intors capul privindu-ma si parca buzele-i miscandu-se spunand: Pofta buna la cafea la ibric.
Ah, Preamarite Calif, am povestit atatea despre ibric incat ostenela imi da tarcoale iar ochii incep a curge spre perne. Ah, povestea…….e o alta poveste iar cu ingaduinta ta, Preamarite o voi spune intr-o alta noapte.

Pentru Superblog   

logo

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Sheherezada si noaptea cafelei

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 1. O mie și una de… arome!

Lasă un răspuns

