Farmecul tau

– Cum iti permiti dobitocule!!? Sa pleci imediat din casa, nu vreau sa te mai vad, nu vreau sa stiu ca mai existi….esti ..esti…nu am cuvinte!!
– Lasa, ca nici tu nu esti mai prejos, m-ai facut albie de porci si a trebuit sa dau explicatie pentru fiecare fita a ta….de ce sa plec eu!!? Poti sa pleci tu la mata!! E mai simplu.. Semanati si  va adunati, ca un roi!
– Aaaah, nu vorbi asa despre mama, ca nu are nici o legatura in certa noastra. esti doar tu, cu fufestinele tale, cu curvele tale de doi bani, ce miros a sampanie ieftina si a cingo refolosit…..sa te duci la ele sa ti-o suga,  sa-ti faca de mancare si sa-ti spele chilotii. Eu nu te mai vreau asa!!
-Dar cum ma vrei!? Si serios ca habar nu am  despre ce vorbesti. Ce curve, ce cingo!!? Am fost cuminte si nu te-am inselat niciodata.
-Indraznesti sa minti, sa ma minti in fata!!? Dupa ce am gasit atatea dovezi ale infidelitatiii tale…. firele de par rosu si blond,. prezervativele prin buzunare si mirosul de sampanie de pe gat!!? Indraznesti potaie!!?
– Cred ca aberzei cucoana, cred ca in nemernicia ta, fabulezi si vezi numa inselaciuni. Ti s-a urcat la cap ca imi petrec noptile aiurea, dar daca ti-as spune ca m-am angajat ca vanzator ambulant de prezervative, m-ai crede!?? Nu cred, d-aia nici nu-ti spun. Nu te-am inselat niciodata,  si nu vreau sa incep acum. M-am indragostit iremediabil de chipul tau, de parul tau. Imi placea cum ti-l strangeai  sau cum il lasai liber sa zburde in vant imi placea sa te privesc cum parul tau desena vantul, m-am indragostit de stralucirea ochilor tai si a parului. Dar tu te-ai lasat pe tanjeala, ai crezut ca nu trebuie sa mai faci nimic sa-ti fiu prin preajma. Dar  te inseli, vreau sa-ti vad din nou parul lung, nu mi-a placut cand l-ai tuns, aproape am plans pe ascuns. Nu voiam sa-mi vezi tristetea din ochi. Asteptam fiecare zi sa-ti creasca, sa redevina frumusetea ce m-a facut sa-mi pierd mintea.
Cum singurul lucru la care ma pricep este sa scriu cuvinte fara inteles, am sperat ca fiecare zi ce trece, parul sa creasca si sa nu-l mai tai. Mi-au trecut prin minte multe scenarii, cum sa te fac sa-l lasi sa creasca,  mai putin sinceritatea, si chiar am apelat la un doctor de par, un doctor personal al parului tau.  Mi-a dat poveti, mi-a spus sa am rabdare,  pentru ca o frumusete sa renasca din propria-i cenusa ii trebuie multa rabdare si intelepciune si ca cel mai bun lucru pe care pot sa-l fac este ca in fiecare seara sa-i  inlocuiesc samponul de par pe care-l folosesti in mod obisnuit, cu Farmec O minune de regenerare . Doctorul m-a asigurat ca nu mai este nimic care sa atinga macar jumatate din calitatile ei, ca este un produs de traditie si ca este mandru de traditia romaneasca a samponului, si multe din femei au apelat la saa ceva incepand chiar cu Ileana Cosanzeana si continuand cu Rapunzel.
Poate ca am gresit, poate ca abordarea a fost una fantezista, am sperat sa te revitalizez, acolo unde stiu ca ai lasat ca lucrurile sa stagneze, dar te iubesc, si te voi iubii indiferent de cum arata parul tau. Te voi iubii si cheala.
Asta e dovada „ïnfidelitatii” mele. Probabil in una din multe calatorii la magazinul  Farmec sa se fi agata fire de par. E un talmes bales de culori…………..si …..te iubesc…
-Ah, dragostea mea, barbatelul meu drag, iarta-ma. Am fost o dobitoaca…vino incoace sa-ti sterg lacramioarele…..vino sa te strang in brate si sa vezi  cum imi bate inima de…emotie, de placere…nici eu nu mai stiu…..simt ca te doresc cumplit in momentele astea…
-Stai, ca am si niste poze…..

farmec_superblog_2015

probe_farmec_superblog

Pentru concursul SuperBlog2015

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Farmecul tau

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 2. Fii o Ileana Cosânzeana modernă!

  2. Pingback: De ce m-am retras de la SuperBlog 2015 | DorinaDanila.com

Lasă un comentariu