Corespondenţa

27.03.2017 ora 09.00
Către Biroul Certificare-Urbanism din cadrul Primăriei Năvodari.
Buna ziua. Mă numesc Gi Gigel din Năvodari.
În data de 24.03.2017 am depus la registratura biroului dumneavoastra o solicitare de acordare a unui certificat de urbanism cu numarul 1234/24.03.2017 pentru o construcţie în regie proprie  ce va fi situată undeva în oraşul Năvodari. Vă rog să-mi transmiteţi care este starea solicitării.
Vă multumesc, cu respect Gi Gigel.

27.03.2017 ora 12.25
Din cadrul Birou Certificare-Urbanism din cadrul Primăriei Năvodari
Către Domnul Gi Gigel.
Vă mulţumim pentru iniţiativa dumneavoastră de a construi în oraşul Năvodari şi susţinem şi încurajăm aceste demersuri  venite din răndul cetăţenilor oraşului.
Deasemenea vă mulţumim pentru mesajul dumneavoastră şi vă asigurăm că facem toate eforturile să eliberăm certificatul de urbanism în cel mai scurt timp posibil.
Am dori totuşi, înainte de a continua, să ne transmiteţi câteva lămuriri  privitoare la construcţia avută în vedere.
Vă asigurăm că datele iniţiale transmise de către dumneavoastă reprezintă viziunea dumneavoastră şi suntem în total acord cu ea dar  în acelaşi timp suntem în situaţia de a privi la o bucata de şerveţel pe care sunt trasate patru linii. Deasemenea dimensiunile trecute nu se încadrează în valorile  cerute de reglementările în vigoare iar expresiile ” înaltă pană la cer” şi ” să aibă îngerii loc să joace fotbal” nu  pot fi cuantificate.
Suntem întru totul de acord cu libertatea religioasă a cetăţenilor acestei ţări care dealtfel este consfiinţită  şi de către Constituţia ţarii şi  suntem gata să acordăm tot sprijinul nostru pentru construcţia unei clădiri gigantice cu titulatura de „Biserica celor cu chef de viaţa” aşa cum aţi denumit-o pe spatele şervețelului, în care doriţi să desfaşuraţi şi activitaţi  artistice, gen concerte rock. De aceea vă rugăm să ne transmiteţi în scris alături de alte solicitări, care va fi utilitatea mai detaliată a clădirii.

Cu respect
Şef Birou  Certificare-Urbanism Năvodari
Didina Ionescu

27.03.2017 ora 15.15
Către Birou Certificare-Urbanism Năvodari
Buna ziua. Am citit cu deosebită atenţie scrisoarea dumneavoastră transmisă electronic şi mă simt în măsură să vă ofer informaţiile suplimentare solicitate.
În data de 24.03.2017 pe la orele dimineţii am fost lovit de o revelaţie.  Stăteam la baie şi mă spălam pe dinţi când, poooc! ceva  din ceruri ca o revelaţie ca un duh sfânt a coborât asupra mea . Am început să primesc  viziuni ca nişte fişiere descărcate în capul meu iar într-una vedeam  cetăţenii acestui minunat oraş trăind în pace şi armonie  aproape sub acelaşi acoperiş.
Pe minut ce trecea, mintea mea era bombardată cu viziuni  care mai de care mai grozave. Dar pentru că sunt un om cu simţul realitaţii  revelatoare,   am cules din noianul de revelaţii doar cele  la care  există o posibilă finalitate.
Am schiţat repede pe un şerveţel unul din vise,  o construcţie micuţă cu câteva etaje şi grădini suspendate, o cupolișoară  acolo cât să încapă vreo 20.000 de enoriaşi veseli în timp ce se roagă la cel de sus,  verdele ierbii să fie omniprezent pe lângă aleea centrală cât o autostradă, ce trece prin părcuşorul din faţa clădirii.
Intrarea în construcţia coşmelie o să fie străjuită de două statui gigantice reprezentându-mă pe mine în diferite situaţii, una privind spre cer iar cealaltă căscând ochii la muritori.
Deja iubesc această lucrare a domnului de sus, plină de căldură, de oameni aducând ofrande formaţiilor rock ce vor concerta acolo, zâmbind unii la alţii, iubindu-se reciproc. O voi considera copilul meu din  florile iubirii domnului de sus.
Vedeţi, este vorba de ceva simbolic, construcția. Nici macar nu îndraznesc să-i spun mai mult decât o coşmelie pe o bagatelă de 20 de etaje.
Că să vă faceţi o idee , puteţi  să vă gândiţi la Catedrala Măntuirii Neamului ca la  o anexă a ei.
Sunt sigur că dacă dumneavoastră veţi acorda certificatul, în cel mult câteva luni va fi gata.
Cât despre locaţie,  aş fi mulţumit dacă mi-aţi acorda vreo 3 kilometrii din plaja oraşului. Mă găndesc că iarna locaţia respectiva nu o foloseşte nimeni şi e păcat ca un spaţiu atât de mare să stea nefolosit.

Cu respect Gi Gigel

28.03.2017 ora 09.15
Din cadrul Birou Certificare-Urbanism din cadrul Primăriei Năvodari
Către Domnul Gi Gigel
Am primit cu deosebită satisfacţie informaţiile transmise de dumneavoastră şi vă mulţumim în acest sens,  deasemenea şi pentru promptitudinea răspunsului.
Vom folosi informaţiile transmise pentru urgentare la obţinerea certificatului de urbanism.
Totuşi am dori să vă aducem la cunoştinţa, deşi suntem siguri că ştiţi dar vrem să vă împrospătăm memoria, că primul pas pentru o construcţie este obţinerea unui certificat de urbanism.
Vă reamintim totuşi că pentru obţinerea unui certificat de urbanism este necesar ca dumneavoastră să depuneţi o cerere.  Avem încredere în dumneavoastră şi în comunicarea pe care aţi avut-o cu cel de sus dar simpla revelaţie matinală nu ţine loc de cerere.
De asemenea, pentru începerea construcţiei aveti nevoie de cel puţin un proiect. Privind amplitudinea şi măreţia gestului dumneavoastră faţa de societatea  care vă acceptă aşa cum sunteţi, suntem de părere că vor fi mai multe proiecte. Vă recomandăm să luaţi legătura cu o societate care are ca obiect de activitate proiectarea .  Orice societate care are în patrimoniu proiecte case, este eligibila pentru a vă crea un proiect. Dacă nu cunoasteţi nici o societate, vă putem îndruma către societatea AIA.

Ai-Proiect-Birou-de-Proiectare-300x153.jpg
Nu este singura dar este printre cele mai bune.
În vederea respectării reglementărilor referitoare la eliberarea certificatului de urbanism, vă aşteptăm la sediul nostru pentru depunerea cererii şi pentru eventualele lămuriri suplimentare.

Cu respect
Şef Birou  Certificare-Urbanism Năvodari
Didina Ionescu

28.03.2017 ora 11.24
Către Birou Certificare-Urbanism Năvodari
Vă mulţumesc din toată inima pentru răspunsul dumneavoastră şi voi transmite domnului de sus recomandările dumneavoastră.
Pace în inima dumneavoastră şi iubire peste tot

Cu respect Gi Gigel.

Pentru SpringSuperBlog 2017

Acest articol a fost publicat în de larg public. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu