Duminică

Trebuie să scriu un articol despre Telecredit și nu știu ce să scriu. Stau așa a lungilă în fața monitorului și mă tot gândesc ce aș putea să scriu. Adicătelea nu am un subiect care să-mi stăruie asupra creierului, ceva care să-mi macine  nervii și să ma obsedeze ca în multe alte cazuri.
Rar mi se întâmplă să cad într-un blocaj și să nu-mi vina inspirația. Desigur, aș putea să scriu despre multe chestii dar nu  vreau subiecte ieftine de duzină.
De pildă aș putea să scriu despre Făt-Frumos, care în dorința lui să o ceară pe Ileana Cosânzeana și neavănd la îndemână cele necesare, a facut un mic împrumut rapid la Balaur și i-a cumpărat un inelus cu un pietroi de pus pe deget, pentru un viitor luminos împreună.
Sau, aș putea asocia creditarea cu dorința fiului meu pentru un nou telefon, unul mai bărbătos și mai performant, cu inchi mulți și RAM frumoși, pentru asta fiind nevoit să fac un credit rapid online.
Știu, e simplu să scriu că intru pe site-ul lor, completez un formular și până diseara am banii.
Să aleg unul din cele doua subiecte propuse sau să continui căutarea unui subiect care să dea pe spate!? Grea dilemă pentru un sfârșit de duminică liniștit.
Soarele stă cocoțat pe gard și zâmbește a lipsă de inspirație, parcă mai mult rânjind la mine.
În fond ce-i așa de greu de scris despre bani!!? Niște bani, ca niște țărani. Vin și pleacă și uneori nici nu-i vezi, că se deplasează cu viteza luminii din mâna ta în mâna comercianților. Iar  uneori trec subit din formă digitală în altă formă digitală. Am portofelul burdușit cu un card care mai tot timpul este gol. Dacă mă trăznește gândul că vreau ceva mărunt, ceva  pentru care unii doar clipesc și il au, eu trebuie să mă îndatorez.
La cine poți să te îndatorezi!? La neamuri nu mai merge, că de fiecare dată când îți exprimi dorința să îi vizitezi, se fac că tocmai voiau ei să vină la tine și tu tocmai ieșeai la o plimbare prin Abu Dhabi. La vecinul de la 3  nu mai merge, că tocmai s-a pricopsit cu doi copii, unul de la  nevastă iar celalalt de la amantă. Vecina de alături este deschisă la opțiuni și mereu are și alte metode de rambursat. A mers vreo trei împrumuturi cu rambursare  prelungită dar  parcă nu mai merge.  Se simte singură câte 6 luni pe an, când soțul îi este plecat peste mări și zări.
Da, soarele are ceva în el azi care mă enervează. De obicei iubesc soarele, ador să mă scald în razele lui să-i simt atingerea cum se prelinge pe obrajii mei și cum își strecoară câte un fascicol în inimă, dar azi e pus pe șotii.
Mi-a trecut un gând razant pe rațiune că mi s-ar putea strica telefonul. Dispari gând urât și nelalocului, dispari!
Dar în ipotetica situație când ar trebui să-mi iau unul, că ăsta a căzut în dizgrație sau că nu mai răspunde la nevoile mele de stimuli, trebuie să fi pregătit pentru orice. Cea mai bună solutie în asemenea momente este să știi unde să cauți.
Mă învârt prin casă în căutarea subiectului potrivit, așteptând să mă pleznească precum un bici. Stau câteva minute pe balcon, aplecat în exterior. Ar fi mers bine o țigară acum dar m-am lăsat de trei ani.
Chiar în fața blocului am o spălătorie. E duminică dar totuși e deschisă și din interiorul unei mașini deschisă pentru spălături intestinale, se revarsă niște muzică arăbească. Trupul începe să se miște în ritmul muzicii unduindu-se în toate direcțiile. Dacă mai eram tânar aș  fi ridicat mâinile și aș fi dansat în balcon ca în Zorba Grecul, plin de pasiune. Dar râmăn la unduirea din șolduri.
Mă intorc să scriu despre Telecredit, cu credit urgent și fără acte. E atat de simplu!
Photo-1

Pentru SpringSuperBlog 2017

Acest articol a fost publicat în de larg public și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Duminică

  1. Pingback: SuperBlog | Proba 12. Care este plasa ta (de siguranță) financiară?

Lasă un comentariu